Diskuse

Koho volit?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SYETEY-KOTZOUR

25. 5. 2010 12:42
divočina

....vyšlo mi: Liberálové, pak piráti, a jako třetí socani......radši bych zdechnul než volil socany....takže nakonec půjdu stejně cestou nejmenšího zla

0 0
možnosti

Shackall0

25. 5. 2010 12:29
Díky za tip

Koruna Česká

0 0
možnosti

pá_ja

21. 5. 2010 17:45
Děkuji za tip

Největší shodu mám s piráty (velké překvapení, ne snad že bych s nimi vůbec nesouhlasil, ale mají trochu jednostranně změřený program, což mi vadilo) moje volba před testem skončila druhá (TOP09], takže jsem v podstatě rozhodnut na 100%.

Díky

0 0
možnosti

miss icefyre

21. 5. 2010 16:37
kohovolit

No kohovolit.eu nebude taky úplně košér, všem vyjde největší shoda s liberály a s piráty (já třeba osobně s piráty opravdu souhlasím, ale moje maminka?). A nevěřím, že to je náhoda. Ač ČPS vážně přeju, aby se do parlamentu dostali, nevěřím, že tu bude převážná názorová shoda s většinou lidí...

0 0
možnosti

barman

21. 5. 2010 12:01
Vím, že je Vám to jedno

ale od Vás si pane Jakle nenechám poradit ani jestli mám chodit na červenou nebo na zelenou.

0 0
možnosti

Saša

21. 5. 2010 9:47
Nejsou tam všechny strany.

I tak mně ale vyšla nevolitelnost dosavadních parlamentních stran, a to v obou testech. Utvrdil jsem se v tom, co jsem vlastně víc věděl než tušil: ODS, ČSSD, KSČM, KDU-ČSL i TOP09 hlasují proti mým zájmům a k mé škodě a Zelení jsou mým přímo smrtelným nepřítelem.

Výsledky obou testů mně doporučují volit Monarchisty a Konzervativce, avšak tyto strany nedosáhnou ani 1 %, aby za můj hlas dostaly stovku, protože nemají obsazené kandidátky ve všech volebních krajích.

Tak jsem zase na rozpacích.

0 0
možnosti

MMister.com

21. 5. 2010 10:51
Re: Nejsou tam všechny strany.

Volte Stranu svobodných občanů. Ta kandiduje všude. ;-)

0 0
možnosti

jjezekj

21. 5. 2010 9:46
Vyzkoušel jsem a pěkné

R^

0 0
možnosti

boblanek

21. 5. 2010 9:42
Na první pholed hezké,

ale člověk musí zvažovat nejen pozitivní, ale i negativní věci. Musí se například rozhododat i podle toho, co mu připadá jako nejmenší zlo. Jistě, v pozadí by neměl být strach nebo nenávist, ale i to jsou, zejména za vypajtých okolností, přirozená lidská rozpoložení. Je ovšem smutné, že tolik stran u nás dnes nabízí strašení místo řešení. Abych jim všem nekřivdil: strašení vedle řešeni. A musí volit nejen podle programů, ale i podle věrohodnosti těch, co je "kážou".

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS