Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

jajes

25. 4. 2012 16:57
Parkoviste na Hrade?

Nasledujice pisatelovu logiku doporucuji pro oziveni Prazskeho hradu na vsech nadvorich zridit placene parkoviste a pridat par tech stanku...

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

25. 4. 2012 15:57
Centru se vyhýbám

Je to tam samý úřad, banka, žebrák, sbírka na postižený děcka, městská policie a podobný. Člověk tam projde a je bez penězRv

0 0
možnosti

ivys

25. 4. 2012 15:27
Jablonec n. N.

V Jablonci vydláždili staré Dolní náměstí (původně Nový trh) před starou radnicí, zrušili parkování a vybudovali malý betonový blok s tekoucím stroužkem vody dle návrhu studentky stř. školy, který se na velké prázdné ploše ztrácí... (z prostředků strukturálních fondů Evropské unie 75 %) V létě je tam výheň a žádný stín, takže se mu lidé vyhýbají.  No hlavně že si to radní pochvalují.... 

V Řecku na Naxosu jsme viděli úžasná atletická hřiště zarostlá vysokou trávou vybudovaná z prostředků EU, na kterých léta nikdo nesportoval......V těsné blízkosti ale stoupal zástup lidí starou alejí ke kostelu....  

Zažité zvyky a chování lidí prostě jen tak neznásilníš....  a pokud je cílem jen "vyčerpat" a ne řešit daný problém, tak to snad ani jinak dopadnout nemůže:-(  

 

R^

2 0
možnosti
KK

kodl.IV

22. 4. 2012 15:03
Většinou s Vámi nesouhlasím...

... dnes však máte karmu. !!

1 0
možnosti
LB

julie k.

21. 4. 2012 6:13
Zamrzlé myšlení všeznalého pana Jakla

Cestoval jste někdy po civilizovaném světě? Kde jste zažil, aby do lidí  najížděla auta, aby krásná historická náměstí byla degradována na parkoviště? I starosta NY M. Bloomberg vyhnal z části Broawaye kolony aut, které nahradila náměstíčka s lavičkami, na rozšířených chodnících se zabydlely kavárenské stolečky, dopravní zklidnění přivedlo na Broadway místo aut lidi. I mnohá světová města od Kodaně po Melbourne postupně vytvořila přívětivý městský prostor, kde se chodci a cyklisté cítí bezpečně. Kde rádi pobývají, kde se nemusí bát o život svých dětí, kde je neobtěžuje vysoká hladina hluku a škodlivých zplodin z výfuků.  Kvalita života spočívá v tom, že se lidé mohou po městě důstojně a bez obav pohybovat, že mají dostatek prostoru, že to není jen život mezi auty. Drahé parkování v historických částech měst  má smysl -  nikdo tu nebude celodenně parkovat,  auta nebudou zabírat prostor lidem a cyklistům.  Jeďte se podívat do Č. Krumlova, tam se bez aut obešli a obchody nekrachují.

0 0
možnosti
G

ganeph

6. 4. 2012 13:11
názorná ukázka

Na Žižkově na Koněvce fungovala prodejna elektronických součástek. Fungovala dobře a profitovala.

Magistrátní xindl učinil na Koněvce modrou zónu, prodejna začala skomírat.

Majitelé prodejny se sebrali a utekli před dobrem modrých zón na Prosek.

Prodejna začala zase fungovat.

Magistrátní xindl plánuje modré zóny na Praze 9 (tedy i na Proseku, pro mimopražské). Kam před jeho pravdou a láskou prchnout dál?

2 0
možnosti
MF

Andy1

20. 4. 2012 1:23
Re: názorná ukázka

na desítku...?

0 0
možnosti
F

fikusak

6. 4. 2012 10:40
-HK-

Hezké povídání o Rokycanech. Ale co v Plzni - o víkendu u náměstí parkování zdarma, vjezd zcela volný, přesto vylidněno, v nákupních centrech narváno - kdo je ten "zlej" teď, když auta tam můžou, a stejně tam není ani noha, oproti pracovním dnům?

1 0
možnosti
SP

kiv

7. 4. 2012 12:35
Re: -HK-

Mno ono se těžko podniká když vám vrchnost dovolí  zákazníky jen 2 dny v týdnu ....

4 0
možnosti
VS

Astaroth

6. 4. 2012 10:00
proc branit zajmy korporaci?

Duvodem je tedy zjevne ne obtiznost zaparkovani, ale existence velkocenter za mesty. Zadnemu ceskemu drobnemu podnikateli ci zivnostniku by tak nemel vadit vynos, kterym se existence center ukoncuje a najezd bagru, ktere jej stvrdi. Nebo by byli modri svazaci, kteri se brali za zajmy nadstatnich zlocincu?

0 0
možnosti
MB

Fair-Play

6. 4. 2012 7:42
Výborně a pravdivě napsáno

Lidé dnes nemají zájem ale hlavně čas někde korzovat. Z práce pro děti do školky, nakoupit, cestou něco zařídit například na úřadě, který bývá většinou někde v centru města a k tomu všemu slouží osobní automobil jako pomocník. Nic lepšího pro individuální dopravu v čase kdy to potřebuji, na místo kam potřebuji a to za každého počasí, v teple a pohodlí nebylo zatím vymyšleno! MHD plná "vágusů" ze kterých táhne chlast a lidí kteří neví co je to osobní hygiena kde navíc každý druhý kašle aniž by si dal ruku před pusu....to není řešení. Kolo...pro naprostou většinu lidí nepoužitelné jako dopravní prostředek a už vůbec ne celoročně. Chodit pěšky?? Ale jděte, ztrávíte půl dne jen chozením a to nemluvím o tahání tašek s nákupem v dešti nebo mrazu. Vzhledem ke vzdálenosti satelitních obytných čtvrtí od centra měst...nesmysl. Zůstává tedy jedině auto a to musí někde v centru také zaparkovat!!

2 0
možnosti
M

MedaLump

6. 4. 2012 8:06
Re: Výborně a pravdivě napsáno

Lidé neměli zájem jen tak, pro nic za nic korzovat nikdy. Jenom prostě na oněch náměstích bylo tržiště, kde potřebovali nakoupit potraviny, v domechj okolo byli řemeslníci, kousek dál byla třeba i továrna, odkud se vraceli z práce a zas kousek vedle dům, kde bydleli. Takže to nebylo nic jiného než cesta z práce, za nákupy a domů, trochu zpříjemněná posezením v hospůdce...

Jenže dneska ani jedno není ani v blízkosti center měst a oněch náměstí...

2 0
možnosti

Alexandr Špáta

6. 4. 2012 6:30
Tentokrát,

jste pane Jakle trefil dokonce i terč. Jen jste jaksi srozumitelně neuvedl přímou souvislost se svým hradním chlebodárcem. To víte, ti radní se chovají jen podle svého vzoru - jso politiky a z toho důvodu MUSÍ a také opilí mocí vědí, že ROZUMÍ všemu. Jistě si vzpomenete na Klausovy výroky vůči Kaplickému a tomu poplatné kroky jeho milce - jistého prcka s profesním zaměřením na drogy a Klausových pohrobků nejen v ODS. Ano, napsal jste to naprosto přesně, že to objednávají ty radnice. Architekti - někteří - dokáží leccos zhudlařit jako ve kterékoli jiné profesi, nicméně proti objednávce, dirigismu a zvůli radnic zmůžou asi totéž, co běžný občan

0 0
možnosti
  • Počet článků 444
  • Celková karma 36,29
  • Průměrná čtenost 4071x
Novinář, muzikant, politický analytik a pivovarnický expert. 

Seznam rubrik