Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Immortal

8. 6. 2012 15:49
Název skupiny

Já si nemůžu pomoct, ale přijde mi, že kdekdo název dané skupiny překládá jako "Sto hoven", ale mně to spíše přijde jako "Z toho ven". Tak nevim, ale přijde mi, že s exkrementama to nemá zhola nic společnýho :)

7 0
možnosti
ZMPT

Zenový Mistr Pi- Tcha

8. 6. 2012 16:00
Re: Název skupiny

Obojí je správně, věřím, že tyto rádoby umělce velká část přemýšlivých lidí má chuť poslat tam, kde slunce nesvítí, a jelikož jsou sto hoven, tak je posílají vlastně domů, zpět do lůna ze kterého vzešli, nicméně oni by asi fakt rádi z toho ven, jen chudáci asi pořád neví jak..

8 0
možnosti
MO

Orzyi

8. 6. 2012 15:44
Souhlasím

Souhlasím bez výhrad..Nedávno jsem četl rozhovor s jedním "umělcem" z té skupiny, který si šel kvůli semaforům sednout na měsíc. Nemůžu se ubránit pocit, že to jsou novodobí teroristé rádoby umělci..Banda znuděných lidí, kteří se baví tím víc, čím víc šokujou..přičemž šok a pokoření hranic morálky je cílem samým o osbě. Čím víc škoují, tím víc se smějí až se za břicha popadají...a jakýkoliv apel na morálku je jen lacinou marketingovou zástěrkou pro tuto skupinu přestarlých dětí Rv

4 0
možnosti
JL

uumaa

8. 6. 2012 15:32
Líbí se mi

Líbí se mi tento tajemník prezidenta a kandidát na příštího. Brilantní sloh, vyvážená umírněná analýza

jemné výrazivo a v neposlední řadě schopnost sebereflexe. Už vidím jak nás bude důstojně reprezentovat

před celým světem. Avšak po přečtení doporučuji pořádně vyvětrat.:-/RvRv

4 0
možnosti
O

oslik

8. 6. 2012 15:17
Jestli jsem to správně pochopil,

tak vy hájíte svobodu kohokoliv (hm, hlavně poslanců) volně krást a lhát, kdežto ten, který chce zloděje a lháře nějak vytrestat, způsobuje ty největší hrůzy? Z které strany smrdíte nejvíc vy?

Víte, kdyby existovaly nějaké účinné páky na odstavení těch největších gaunerů, pak by žádná "recese" nebyla třeba a měl byste pravdu, že by to bylo odsouzeníhodné.

7 0
možnosti
ZMPT

Zenový Mistr Pi- Tcha

8. 6. 2012 15:24
Re: Jestli jsem to správně pochopil,

Správně to nechápete oslíku.

3 0
možnosti
JN

Moravský Slovák

8. 6. 2012 15:15
Koho tím máte na mysli?

mediální miláčkové, hýčkaní všemi hlupáky, kteří chtějí vypadat cool

1 0
možnosti
FH

Bouše

8. 6. 2012 15:07
Dal bych vám za pravdu,

kdyby se ovšem nejednalo o  č e s k é  politiky. Na ně je každá podpásovka slabý čajíček. :-/

3 0
možnosti
MT

jozko skocdopole

8. 6. 2012 15:02
Brrr !

Uz jsem se lekl, ze v prvni vete popisujes Ceskou republiku . . .

0 0
možnosti
FB

František Bystřický

8. 6. 2012 14:58
...

L. Jakl, známý český nálepkovač a ismista se pustil do kritiky Ztohoven.

Jestli je něco k plácání do stehen, pak toto.  Chápu, že vám nejde o

pochopení cílů této skupiny, chápu, že cosi abstraktního a nepraktického

jako "morální reforma" nemá místo ve vašem libertariánském přesvědčení.

Já vás prostě chápu... :-) P.S.: Ta fotografie v perexu dokumentuje váš produkt, nebo produkt pana prezidenta?

8 0
možnosti
N

nevimcostim

8. 6. 2012 14:53
reakce politika

nedivím se,že apel na morálku může nemorální politiky nas...,může jim smrdět pod nos

no fujtajbl,co si to dovolili

2 0
možnosti
JB

hendrixx

8. 6. 2012 14:53
Ano...

námět hodný českého prezidentského kandidáta ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 450
  • Celková karma 36,62
  • Průměrná čtenost 4017x
Novinář, muzikant, politický analytik a pivovarnický expert. 

Seznam rubrik