Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

viveka

13. 8. 2012 8:57
Samozřejmě že je to smutná událost když umře gorila

protože se jedná o kriticky ohrožený druh, na kterém my lidé pácháme jeden zločin za druhým a který jsme přivedli málem k vymření. A teď, místo toho abychom se styděli, považujeme za hrozné když někdo smutní nad nevinnými gorilami víc než nad námi.

3 0
možnosti

Hodný člověk

13. 8. 2012 9:36
Re: Samozřejmě že je to smutná událost když umře gorila

Já jsem žádné gorile ani chlup na hlavě nezkřivil, takže prosím mluvte za sebe.

2 0
možnosti
JG

Jan Gutbayer

13. 8. 2012 1:48
divny

Ten článek ve mě vzbuzuje několikeré otázky. Tak zaprvé, že umřela opička jsem zaznamenal a přijal jsem to jako zprávu. Taková věc se stane, ale nemůžu říct, že by mě to rozhodilo. Snad jen z toho pohledu, že mám stejně starého syna a mám atavistický strach o jeho existenci. Jestli okolo toho byla nějaká hysterie ve zprávách nevím, protože je nesleduju pro jejich obecnou insignifikanci. A proto mi v hlavě vytanula otázka. Čím to, že tento prezidentský kandidát a tajemník považuje mediální okurkovou bouřičku ve sklenici vody za něco, nad čím cítí potřebu se rozhořčit, a to takto emotivně, byť silně demagogicky? Nerozpozná snad p.t. prezidentský kandidát a tajemník nicotnost takové zprávy? A abych použil jeho vlastní logiku... není milion dalších daleko důležitějších věci, kterým by jako státník-wannabe měl věnovat pozornost? Není snad sátníkovou povinností témata tvořit a ne následovat, a to ještě tak pitomá?

4 0
možnosti
VS

Astaroth

13. 8. 2012 8:57
Re: divny

Gorila je lidoop a nejste jediny na svete s detmi. Kazdy rodic ma obavy, aby se tomu jeho nic nestalo.

2 0
možnosti
VH

2cvlad

10. 8. 2012 10:41
Hezky napsaný článek.

R^

3 0
možnosti
FH

Bouše

11. 8. 2012 12:48
Re: Hezky napsaný článek.

Dobrá ironie :-) R^

3 0
možnosti
VK

-palič-

10. 8. 2012 2:12
Hm,

něco mi uniklo? Že bych konečně začal zase číst noviny 8-o? Nebo raději ne, aby se ze mě nestala opice :-(. Přece jen, zdravý rozum mám jenom jeden :-/

0 0
možnosti
P

palič+

13. 8. 2012 8:44
Re: Hm,

Ne, to nemáš a už dlouho.

2 0
možnosti
SH

weirdowl

9. 8. 2012 22:20
Gorily v ohrožení

Smrt malého gorilího samečka je smutná událost. Vzhledem  k tomu, že TV moc nesleduji, mediální masáž jsem nezaznamenala. Ale nedá mi nereagovat na řadu hloupých komentářů od lidí, pro které se jednalo jen o jednu chcíplou opici. Gorily patří ke kriticky ohroženým druhům zvířat na světě a proto je v každé ZOO narození mláděte velkou událostí. A když mládě zdárně přečká všechna úskalí ve vývoji, naváže vztahy ve skupině a je s ním počítáno jako s dalším reprodukčním článkem, je to určitě důvod ke smutku, když se mu stane smrtelná nehoda. A ne všichni návštěvníci ZOO se na zvířata chodí dívat jen jako na nějaké hračky. I když i tací jsou a je jich možná většina. Jinak- medializování čehokoliv taky nesnáším, ale tak snad byste měli své kritické výtky obrátit směrem k těm, kteří toto medializování pášou.

6 0
možnosti
PN

Petr z Bologni II.

10. 8. 2012 1:56
Re: Gorily v ohrožení

Ach, dalsi, ktera clanek cetla a nic nepochopila - vlamujete se do otevrenych dveri...

1 0
možnosti
PN

Petr z Bologni II.

9. 8. 2012 21:35
...

Hmmm...klasicka situace, pan Jakl neco napsal a horda hlupaku se bez porozumeni textu proti nemu vyhrazuje...opet nic noveho pod sluncem...:-/

3 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1b

9. 8. 2012 21:56
Re: ...

R^

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

9. 8. 2012 21:23
Tak zhruba přesně stejné pocity...

...jsem měl loni v prosinci, když umřel ten... ééé, jak se ten přeceňovaný škrabal jenom jmenoval... Havel? :-P

7 0
možnosti
BV

bedver

6. 9. 2012 19:08
Re: Tak zhruba přesně stejné pocity...

Nezávidím vám vaši ubohost.

1 0
možnosti
AJ

astrudina

9. 8. 2012 21:21
Březí nebo těhotná?

Personifikace goril jde tak daleko, že v médiích se píše o tom, že nějaká gorila je čerstvě těhotná!;-D;-D

http://www.mediafax.cz/domaci/4087662-Maminka-goril-Tatua-a-Moji-ceka-dalsi-mlade-Kijivu-by-mela-rodit-na-konci-roku

1 0
možnosti
AJ

astrudina

9. 8. 2012 21:22
Re: Březí nebo těhotná?

omlouvám se, dala jsem to sem omylem dvakrát....;-(

1 0
možnosti
AJ

astrudina

9. 8. 2012 21:19
Lidé si po mediální masáži gorily tak personifikují, že nyní

média klidně píší, že Kijivu je TĚHOTNÁ!;-D;-D

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1b

9. 8. 2012 21:29
Re: Lidé si po mediální masáži gorily tak personifikují, že nyní

...jezulátko plebsu se má narodit před Vanocemi:-)R^

1 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1b

9. 8. 2012 20:50
kroupové, nagrýni a hassani, sajedňájetěs

;-D;-D

2 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1b

9. 8. 2012 20:51
Re: kroupové, nagrýni a hassani, sajedňájetěs

(a=y)

0 0
možnosti
  • Počet článků 450
  • Celková karma 36,61
  • Průměrná čtenost 4017x
Novinář, muzikant, politický analytik a pivovarnický expert. 

Seznam rubrik