Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to nejvtipnější článek, který jsem v poslední době četl. A vůbec není o cyklistice. Je o vymývání mozků, nás obyčejných lidí argumenty o ochraně životního prostředí. Z článku je vidět, jak nesmyslné jsou ty argumenty a zákazy.

Je to až úděsné, jak se s lidmi dá manipulovat. Bohužel mnoho čtenářů, co tu diskutují nepochopilo úplně smysl Vašeho článku pane jakle. Klobouk dolů.

1 1
možnosti

A27l11e27š 50H35o55r58á69k

30. 5. 2013 12:05

Zatímco Vy jste ho pochopil tak nějak... správně. Je to až úděsné, jak se s Vámi dá manipulovat, pane Josoviči.

0 0
možnosti

J78a41n 11K92o59r38b58e19l

17. 4. 2013 20:54

Tyvole, přesně... nejlépe všechno zakázat..... jen to pívo bych ponechal... protože jak říká lidové moudro: Pívo je zdravé! Takže nám Jakl zakážou vše kromě pívá, uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

1 0
možnosti

To je hlavička, to měl být náš prezident!!! Škoda, že to neprošlo, to by nám vyhlásili válku úplně všichni:-P

1 0
možnosti

Je potřeba rozlišovat cyklodopravu a cykloturistiku,případně cyklosport. Cykloturistika a cyklosport jsou aktivity ve volném čase.Cyklodoprava se na cesty délky 20 km uplatní jen stěží, protože jízdní kolo sipro takovou pravidelnou i nepravidelnou cestu zvolí jen málokdo. Jízdní kolo seuplatní především na krátkých cestách délky do 5, případně do 10 km. Dalšínepřesností je obsazenost auta 5 lidmi, když průměrná obsazenost v autechje okolo 1,5 osoby/vůz, tedy ve většině aut sedí jen řidič, v menším počtuaut 2 lidé, v ještě menším počtu aut 3 lidé atd. Ekonomicky to pak trochunevychází, protože pro dopravu 5 lidí na 20 km při běžné obsazenosti 1,5 bybyla potřeba 3 auta. Rovněž cena auta a další náklady jako pojištění a servisnejsou započítány do ceny jízdy. Také parkování kol je o mnohem úspornější nežparkování aut. Na jedno podélné parkovací místo velikosti 5,5 x 2,0m se vejde 5stojanů pro 10 kol. Lidé, kteří používají jízdní kola při krátkých cestách veměstech a v obcích za svými běžnými cíli (práce, škola, nákupy, úřady,kostel, sportoviště, knihovna, rybářské místo apod.) jezdí obvyklev civilním oblečení a nekonzumují speciální výživu a nápoje pro sportovce.Obvykle nemají přílišnou nadváhu, naopak obézní lidé nepreferují jízdní kolojako dopravní prostředek.  Přitom obéznímlidem lékaři doporučují jízdu na kole jako vhodnou sportovní aktivitu přiřešení zdravotních obtíží spojených s obezitou. Je pravda, žecykloinfrastrukturu část lidí neužívá, ovšem na druhou stranu jízdu autempoužívá také jen něco mezi 30 – 40% všech obyvatel a tak je správné, že seplatí poplatky za jízdu na dálnicích a rychlostních silnicích, protože tytopozemní komunikace jsou velmi náročné na investice i údržbu.

4 1
možnosti

1, pojisteni jsou jen fiktivni naklady, nemaji zadny zaklad ve spotrebe energii a surovin.

2, pokud (opravnene) argumentujete porizovacimi cenami aut, tak musite brat take v potaz porizovaci cenu kol, ale ne absolutni, ale prepocitanou na hmotnost a vzdalenost prepravovaneho nakladu za jejich zivotnost. a tady opet dojde k diveni jak je ta cyklistika neekologicka.

3, v mediich do nas huci ze silnicni sit je financovana z mytneho, dalnicnich znamek, silnicni dane a z DPH za pohone hmoty (ze kterych jsou osvobozeni zemedelci a provozovatele letadel) - takze silnicni infrastruktura je ze 100% financovana motoristy, zadnou z techto dani neplati nikdo kdo "jizdu autem nepouziva".

0 2
možnosti

;-DR^

...kvůli páteři a fóbii z kola je pro mě cyklistika nedostupná, přesto její vyznavače respektuji stejně jako nepsaná pravidla slušnosti např. jim nepřekážet na jejich stezce. Je smutné, že oni mě na cestičce pro pěší klidně sejmou.

Mám stejný názor jako pan Jákl - nevím v čem je cyklistika tak zásadní, že si vydobila výsadu být zahrnuta do dopravní infrastruktury - raději bych peníze investovala jinam. Mimoto zapomněl na ještě jeden náklad společnosti pro cyklisty - bezplatné zdravotnictví.  A že jsou úrazy z kola hodně vážné a na léčbu i trvalé následky náročné...včetně evidentní ztráty smyslu pro humor.

3 3
možnosti

Věřte tomu že na chodníku Vás žádný cyklista nesejme, pokud bude mít vedle cyklostezku. Kvůli tomu že máte nemocnou páteř přece nemůžete chtít aby se přestalo jesznit na kole. Kolo je dopravní prostředek stejně jako nohy, nebo auto ať se vám to líbí nebo ne.

Náklady na léčení cyklistů jsou určitě menší než na léčbu zranění které vzniknou na silnici. Nemusím k tomu ani počítat nemoci způsobené otráveným ovzduším.

Ať se to panu Jaklovi líbí nebo ne 500 spocených cyklistů bude smrdět míň jak 500 kouřících aut.

1 2
možnosti
Foto

Mám smysl pro černý/suchý/morbidní humor, ale tohle není dobré ani jako vtip... Pardon!

8 1
možnosti

T18o19m53á20š 71M78i58k42a

15. 1. 2013 16:50

A že si pan Jakl nevšímá toho, že všichni přispíváme na léčení kuřáků, bez ohledu na to jestli kouříme nebo ne.. Že přispíváme na sociálně slabé všichni.. to je jaksi známka sociálního státu. Pan Jakl je fašista se známky velmi nízké inteligence, když mu to nedochází. Já nepoužívám obchvat Prahy, tak mě prosím vyškrtněte, nechci ho platit :-D

2 2
možnosti

..s těmi kuřáky bych byla opatrná - jen si vpomeňte na ztráty rozpočtu při prohibici. Spotřební daň či jak se té kráse říká...

Na léčení úrazů cyklistů také přispíváme aniž bychom chtěli...

1 1
možnosti

J90a75n 83M55a95t25y81á21š

9. 1. 2013 20:44

No tak, Pane Jákl! A tohle je placeno s peněz daňových poplatníků. Že se nestydíte, za takové samolibé žblepty. Tak to si běžte takhle nekulturně patlat někam jinam, za peníze od někoho jiného.

5 1
možnosti
  • Počet článků 442
  • Celková karma 35,93
  • Průměrná čtenost 4089x
Novinář, muzikant, politický analytik a pivovarnický expert. 

Seznam rubrik