Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

L81i15b16o79r 33S30y39n47e96k

18. 3. 2014 14:40

To mně je mnohem víc líto, že se z naší republiky ztratila čestnost, poctivost, pravdomluvnost, odpovědnost. Dále mne mrzí, že se z naší republiky ztratily prosperující podniky a bilióny našich korunek. A je mi i víc líto to, že se z naší republiky již dávno neztratili Klaus, Jákl a jiní cestovatelé.  To vše mne žere mnohem víc, než překlep začínajícího novináře, navíc Malajsií nepolíbeného. Apropo, žiji  tady 47 let a nikdy jsem pohromadě 10 miliónů Čechů neviděl, tak jako vy 30 miliónů Malajců, tak by mne jen zajímalo, jak dlouho jste si v Malajsii užíval, že jste je všechny viděl a kolik vás (před dvěma léty se domnívám, že spíš nás) to vaše počítání Malajců stálo.Rv

14 12
možnosti
JK

Napsal jste to pěkně. Navíc, nevím kde pan Jákl vzal, že správně jsou to Malajci, protože obě varianty jsou přípustné. Asi si jen potřeboval vyhnat své ego ještě výš.

5 7
možnosti
  • Počet článků 447
  • Celková karma 36,21
  • Průměrná čtenost 4044x
Novinář, muzikant, politický analytik a pivovarnický expert. 

Seznam rubrik