Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21o54s31e17f 44D24u28b56i29š22á24r 8555556730869

"Liberální" v dnešním levicovém newspeku ztratilo svůj význam. Jestli se nemýlím, základem toho slova je "svoboda". Ovšem "liberální demokracie" znamená pravý opak. Místo demokracie s akcentem na osobní svobodu, je tím dnes myšlena demokracie okleštěná zákazy a regulacemi. V tomto novém významu opravdu nejsem fanoušek "liberální demokracie".

+4/0
5.8.2017 18:03

J28a42n 51H71a80j32e87k 9631118172464

Vubec jsem tomu neporozumel. Hovori, pise a nakonec se delaji veci komplikovane, slozite. Nasledne je ku podivu, ze vecem rozumi jen male % lidi.

0/0
5.8.2017 11:30

M42i87l91a62n 93S22t42e90h72l37í63k 7670829753181

Trapné skuhrání. Kdo zavinil, že kdysi dominující konzervativní strana dnes hraje třetí housle ? Voliči, nebo slabošský předseda strany, jehož si osedlala domina, která údajně dřela jako kůň ? A kdo může za všechny ty kmotry a rádoby lobisty ? Vždycky mě dojme, když člověk, který byl takzvaně "u toho", teď nadává na poměry. :-/

+8/−5
4.8.2017 17:25

P81a73v80e46l 30S62z57i94r50o43t80n53ý 3342624564520

Trošku nechápu o čem tu píšete. Četl jste vůbec ten příspěvek ? O ODS tam nebylo ani slovo, o Nečasovi taktéž. Autor dokonce ani obecně nepsal, že by měla vyhrát nějaké pravicová strana. Zkuste si to přečíst ještě jednou a pokud to ani napodruhé nepochopíte, pusťte si TV a relaxujte. A zítra to zkuste přečíst znova.

+8/−2
4.8.2017 21:56

M24i69l11a35n 36S93t35e98h80l64í82k 7460329603581

Ten článek byste si měl znovu přečíst vy. Autor evidentně skuhrá nad tím, že je establishmentem potlačována konzervativní politika ("Nebýt liberálem, ale třeba konzervativcem, to sice zatím není trestné, ale asi by být mělo"). Přitom zde mohlo být úplně jiné politické ovzduší, kdyby to právě konzervativní strana zcela nepohnojila. Nic jiného jsem svým příspěvkem nechtěl sdělit. Pokud jste to ještě stále nepochopil, použijte postup, který jste mi doporučil.:-P

+1/−1
5.8.2017 9:48
Foto

J74a62r97o57s16l27a79v 53P88t46á47č58e81k 4502879791434

Vubec jste to nepochopil.

+2/0
6.8.2017 7:10

O30t23a92k65a56r 48Š24p56a74č98e81k 5471262342449

Pane Stehlíku, pokud považujete kritickou úvahu pana Jakla trapným skuhráním někoho, kdo byl takzvaně "u toho", měl byste také uvést, "u čeho" takzvaně byl, a jestli v důsledku toho nese nějakou vinu za dnešní "poměry". Možná, že máte pravdu, možná že ne. Buďte konkrétní a nezevšeobecňujte.

+2/0
5.8.2017 7:31

M90i67l27a54n 75S55t39e71h69l80í64k 7860779223831

Já tak nějak automaticky předpokládám, že člověk, který dělal 8 let tajemníka prezidentu republiky byl "u všeho" rozhodně víc, než kdokoliv z nás. I když uznávám, že politikem v pravém slova smyslu nikdy nebyl. :-)

0/−1
5.8.2017 11:34

O20t11a30k62a32r 39Š93p12a35č48e50k 5821172442429

Uznávám, že dělat 8 let tajemníka dotyčnému prezidentovi republiky, bývalému ministru financí a premierovi, který fakticky byl "u toho všeho", je přinejmenším přitěžující okolnost. Navíc těžká charakterová vada, jedná-li se o osobu inteligentní.

0/0
5.8.2017 15:06

P36e64t12r 56S90k63á94c21e33l 6144579529

Zde se musím pana autora zastat. Například - i když byl "u toho", kritizoval některá chybná opatření všech našich vlád za určité období (viz jeho dřívější články). Totiž od roku 1979 nám naše vlády bezostyšně a arogantně nařizují, že musíme dvakrát ročně ve dvě (tři) hodiny ráno vstát a natočit hodiny vpřed (vzad). A nikdo neví, proč se tak nepřetržitě děje i v době, kdy podle Ústavy ČR máme demokracii, vládu lidu. Lid (který) si přeje tzv. "letní čas"? Takový absurdistán! A EU tohle ještě poddoruje, jak jinak. Takže byli jsme před EU, budeme i po ní.R^

0/0
5.8.2017 17:18
Foto

J22i10ř68í 70H11e71r63m97á61n84e93k 4936492872410

Diktát jednoho oligarchy zcela určitě nehrozí.

Hrozí spíš unifikace jedním určitým směrem, jehož hlavními opěrami jsou menšiny.

Ať ty, či ony, ale vždy vykřikující menšiny, popřípadě jejich ochránci, které se tváří, že jejich nároky jsou větší než nároky mlčící a hlasující většiny.

+5/−1
4.8.2017 17:09

P78a13v92e48l 93S39z42i25r62o39t86n57ý 3882984764250

Vidíte, jste zářným příkladem právě toho, o čem autor píše. Zase se snažíte něco pejorativně pojmenovat a tudíž předem jakoby vyloučit z možné volitelnosti. "Oligarchie (řecky Ὀλιγαρχία, Oligarchía) či oligokracie je nedemokratická forma vlády menšiny (elit), ve které má politickou moc v rukou pouze hrstka prominentních osob (nejčastěji byrokratickoarmádně zorganizovaní příslušníci nejbohatší vrstvy ((spolu)majitelé) s politickým vlivem) téměř bez jakékoliv kontroly společnosti. Termín oligarchie může též označovat státní celek, v němž je tento typ vlády uplatňován. Název pochází ze spojení řeckých slov óligon (málo) a archó (panovat)." Zdroj: Wikipedie.

Máte pocit, že něco podobné hrozí v ČR i kdyby Babiš získal 40% ? Pořád tu bude ještě 60% opozice, jinak obsazený Senát, prezident (na jaře příštího roku to jistě nebude Zeman) a konečná pojistka - Ústavní soud. Zkrátka zřejmě jen vyhraje koncept, který se vám nelíbí. To se stává. Já kolikrát taky "skřípal" zuby nad zvolenou reprezentací. A dost možná budu "skřípat zuby" i nad tou nově zvolenou. Ale to je demokracie, bez přívlastků. Pokud nebudeme moct volit dle svého uvážení zleva doprava a zpátky (samozřejmě kromě nějakých extremistických výstřelků za hranou zákona), demokracie končí. Pokud nebudu mít na výběr zleva doprava a zpátky, nýbrž jen třeba "dvě pozice nalevo a dvě napravo od středu", už bych ani nešel volit. Abych měl na výběr jen mezi "předvařenými" stranami, které nevadí věrchušce EU či neziskovkám, o to tedy nestojím. Babiš je fenomén, který vzal všem hlasy zleva doprava. A nyní směřuje k volebnímu vítězství. Pokud to dopadne cca tak, jak ukazují průzkumy, spousta poslanců a nejrůznějších funkcionářů ostatních (tradičních) stran bude bez práce. A co je horší, bez vidiny na nějakou pěknou "trafiku". To je důvod všech těch útoků, kampaní a nálepkování. Tečka. Pokud vyhraje s dostačným výsledkem, bude moct předvést jak umí spravovat stát. Nic horšího se nest

+3/−1
4.8.2017 21:52

J14a78n 27P93a42v64l46í78k 2287182825571

Je to hezky napsáno ale má to jednu vadu: nic takového, před čím autor varuje, nehrozí. Hrozí nám něco mnohem horšího, a sice diktát jednoho oligarchy za přispění jeho lokajů sdružených v jakémsi hnutí a dalších kolaborantských trpaslíků, který má bezkonkurenční finanční zázemí, mediální impérium, šanci uchopit moc v nebývalé míře a tím svou moc rozšířit natolik, že o demokracii se nám bude opět jenom snít. Neohrožuje nás liberální demokracie, ohrožuje nás jeden bezskrupulózní, drzý podvodník a lhář a lidé, kteří jsou schopni naletět demagogickým žvástům tohoto predátora.

+13/−7
4.8.2017 15:07
Foto

M42a70r61i68e 58J84a91n28d84o20v27á 8201953475386

R^R^R^

+3/−5
4.8.2017 15:58

T83o53m82á64š 30P45í79c24l 3756553541767

Vzhledem k tomu, jaké bezpáteřníky a kariéristy má za zády, tak bych se nedivil, kdyby toto ukončila dýka do zad (a nemyslím to tentokrát jenom metaforicky).

+1/0
4.8.2017 16:23

J41o34s74e39f 20S81l10a54v10í70č37e72k 4953796916143

Pane Pavlík lituji, ale Váš příspěvek mě utvrzuje v tom, že autor má pravdu. Jednoduše a stručně, pokud nevyhraje náš názor, tak to není demokracie. Jinak řečeno MY víme co je jediné správné a blbí voliči nám do toho nemají co kecat.

+8/−2
4.8.2017 16:25

J86i68ř31í 55J14i79r92o94u62d86e46k 8766289934164

Inu, mnozí mají rádi pohádku ,,O milionáři, který ukradl slunce";-D

+3/0
4.8.2017 17:00

D23u81š52a66n 53M54a10t45o20u51š47e67k 7563800850835

levice a liberální koncept jde proti sobě..

Obecně nechápu pojem levicového liberalismu, protože klasický liberalismus klade důraz na osobní a ekonomickou svobodu.

Levicový chce výrazně omezit tu ekonomickou, při zachování osobní, ale to je onen oxymoron, jedno vychází z druhého a bez ekonomické svobody nelze uplatňovat svobodu individuální, neboli levicový liberalismus je protimluv, nesmysl a existuje pouze a jen socialismus s prvky tržní ekonomiky, současný stav,do budoucna však směřujeme k byrokratickému korporativismu ...

+1/0
4.8.2017 14:55

J38i41ř91í 54Ř54e10z50n95í48k 4392212523725

A na co jiného klade důraz levicový liberalismus než na osobní a ekonomickou svobodu, když požaduje likvidaci modré šlechty v jejich nejrůznějších podobách, třeba bonusů na zdravotní a sociální pojištění?

0/0
4.8.2017 15:28

M14i80l59o93š 56D54v29o39ř36á46č13e50k 2585788180464

Dobry clanek.

+10/0
4.8.2017 14:52

Z32d21e18n78ě58k 15H84o72s48m16a72n 3859136379

Sousloví "lidová demokracie" je pleonasmus, tzn. jedná se o nadbytečné zesilování účinku slov. Lidová-demo-kracie = lidová lidu vláda (démos + kratos). Dříve jsme si (někteří) označení "lidová demokracie" přejmenovali na "lihová demokracie"

Blog je podle mne trefný! R^

+11/0
4.8.2017 14:38

J41i12ř37í 41Ř38e90z52n20í12k 4602562563905

Liberální demokracie je demokracií, která klade důraz na ochranu menšin. Neplatí v ní, že vítěz bere vše.

+1/−1
4.8.2017 14:31
Foto

O37t51t94o 75Č90e13r72n37ý 3305415927672

A on menšinám někdo ubližuje? Mám spíše dojem, že je nám ubližováno menšinami.

+14/0
4.8.2017 14:46

J29i17ř21í 87Ř83e68z25n12í93k 4442752193305

No určitě, homosexuálům nevycházíme vstříc ohledně osvojování dětí, muslimům neschvalujeme stavbu mešit, příznivce jednoho času necháváme vystavovat působení letního i zimního času.

+1/−4
4.8.2017 15:25

T87o64m35á30š 59P61í31c66l 3766433761727

Osvojování dětí je umělý konstrukt. Tím, že jim vyjdete v tomto vstříc, děláte něco hezkého. Tím, že jim nevyjdete vstříc, jim nijak neubližujete, neboť zachováváte status quo a přirozeno. Muslimům nechceme schvalovat stavbu mešit, protože islámská ideologie je nepřátelská a odporná a islámská kultura je prokazatelně méně kvalitní než naše a vede k nižší kvalitě života (nejen poloviny populace, tedy žen). Trefil jste se možná aspoň s tím časem.

+5/0
4.8.2017 16:26

J24i68ř22í 75Ř16e98z18n68í21k 4302792643365

Je to sice možné, že islámská ideologie vede k nižší kvalitě života žen, ale vede k vyššímu počtu dětí. Co s tím, když dokonce homosexuálům ty děti zakazujeme si osvojit. Ve válce děloh tedy jsme nutně prohrávající. Izrael už to zjistil.

0/−5
4.8.2017 16:41

P43e45t54r 61Č55e61j41k74a 7876365779512

A to, že islámská ideologie vede k vyššímu počtu dětí je správně, nebo špatně? A nemáme v tom náhodou částečně prsty i my sami tím, že se necháváme morálně vydírat neexistující zodpovědností? A nakonec domníváte se, že dovolit osvojit děti homosexuálům je nějaká cesta k nápravě stavu ve "válce děloh" (vaše slova)?

+3/0
4.8.2017 18:40

J76i68ř20í 36Ř89e85z39n47í72k 4242552483955

Větší počet i adoptivních rodičů může znamenat i větší počet dobře vychovaných dětí.

Jednoduše řečeno, dítě u homosexuálních rodičů se bude mít vždy lépe než v děcáku. To si myslím.

+2/−4
4.8.2017 18:50

P94e36t16r 97Č98e17j10k98a 7866245179682

Souhlasím, že dítě vychovávané homosexuálním párem se bude velmi pravděpodobně mít lépe než v děcáku..... ale pořád to neznamená, že bych souhlasil s tím, aby se režim výchovy v takovém případě z hlediska právního stavu sjednocoval s tím, co pro mě pořád představuje rodinu.... Rodina je pro mě zkrátka něco, co na svět přivede své potomky - a k tomu je potřeba "obvykle" ženská a chlap. Já naprosto nezpochybňuju, že ten pár může fungovat naprosto skvěle a to dítě tam bude mít lepší prostředí než možná ve většině rodin (natož pak těch dysfunkčních).... ale prostě berme na vědomí ten kořen slova "rod" a nedávejme tomu nějaký nový posunutý významy...

+3/0
4.8.2017 19:35

P20a24v11e12l 84S87z90i69r98o46t88n81ý 3782354904410

Výchova dětí homosexuálními páry funguje už roky. U ženských to funguje úplně hladce - nechají si udělat dítě a potom ho vychovávají s partnerkou. Muži to mají komplikovanější. Dítě musí získat do své péče a potom ho také můžou vychovávat s partnerem. S tím asi v demokratickém státě nemůžeme nic dělat. Co mi ale vadí je vstřícnost státu k homosexuálním párům. Začalo to registrovaným partnerstvím. Argumentovali tím, že jinak se nemůžou ani dotázat na zdravotní stav partnera v případě nemoci, nemůžou za něho převzít poštu a možná ještě nějaké jiné čistě praktické věci. No, ok. To jsem ještě nějak zkousnul. A žil jsem v domnění, že partnerství si přijdou civilně registrovat na úřad. Ale místo toho se objevily vousaté nevěsty a "svatby" dvou osob stejného pohlaví. A teď ještě výchova dětí či dokonce adopce ? Za mě tisíkrát NEEE.

+5/0
4.8.2017 22:09

O21t86a95k57a66r 29Š54p42a75č79e36k 5771642612619

A kolik má homosexuál děloh, aby nám tu válku pomohl vyhrát?

+1/0
5.8.2017 8:01

J51i25ř75í 83Ř37e62z84n32í84k 4492582153535

Jedna odpověď pro všechny.

Není to toliko o početí dítěte, ale o také jeho výchově. A proč tedy neumožnit registrovaným párům adoptovat dítě, mít společný majetek atd. ? To snad neznamená dát do stejné roviny homosexuální páry s heterosexuálními manžely. Ten rozdíl lze určitě rozlišit na úrovni ústavy nějakou přinejmenším kostrbatou formulací., třeba že heterosexuální manželství se stává úplnou rodinou, pokud oba manželé mají v péči své děti, nebo děti považované za jejich vlastní.

0/0
6.8.2017 4:44
Foto

O37t71t17o 75Č18e86r98n28ý 3585115897692

No tak to ano. :-)

+1/0
4.8.2017 16:47

O67t35a15k61a23r 15Š47p83a47č65e13k 5501622782169

Bílý muž pod bičem multi-kulti dřel, president Don Trump to zřel. Glory, glory alelelujá, president Don Trump to zřel.:-):-):-)

0/0
5.8.2017 7:52
Foto

P87e12t56r 97H60a74n27n70i67g 5146274895644

Bohužel média se stala jednou ze stran politického boje. Nestrannost médií je dnes jen iluzí. Bylo to vidět ve velkém v americké volební kampani, ve francouzské volební kampani (médii vyřazený kandidát občanské pravice Francoise Fillon a nehorázné útoky na Marine le Pen), neustálé útoky na Miloše Zemana u nás. I já jsem si to zažil při interview s Danielou Drtinovou. Ovšem s tím se v dnešní době už musí počítat. Lidé si to sami přeberou. Ovšem jenom ti inteligentní.

+20/−7
4.8.2017 14:27

P42a13v49e34l 15S25z12i57r33o19t79n11ý 3742674874340

Dobrý večer pane Hannigu, nechci s vámi diskutovat o politických tématech. Jen by mě zajímalo kde se prodává tak bytelná hroší kůže jakou máte vy ? Kandidujete v posledních letech skoro ve všech volbách a vždy s podobným výsledkem - tedy desetin až setin procent. Opravdu vás ještě, ve vašem věku, "netrklo" že tu na vás není nikdo zvědavý ? A teď ještě kandidatura na prezidenta ? To už mi zní jako opravdu špatný vtip. Normalizační autor popmusic a prezident ? Zařekl jsem se, že ve druhém kole prezidentské volby dám hlas (skoro) komukoliv proti Miloši Zemanovi. Ale kdybyste nějakým řízením osudu stáli proti sobě, Zeman pro mě bude jasná volba. V DVTV jste řekl, že nejste tak inteligentní jako on. V tom souhlasím. A dodal bych, že jste tak o tři úrovně níž (a to se ještě obávám, jestli se nedopouštím urážky hlavy státu :-))

+2/−2
4.8.2017 22:32





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.