Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73i59c67h77a54l 85F81r79a10n29z 7713653681252

R^

0/0
13.11.2017 10:18

J70o65s66e89f 44T10l64u79s60t38ý 8479566801764

R^

+3/0
9.11.2017 14:12

K39r95y96š35t68o28f 72L15a80n84í62k 1879520765805

brilantne napsano.

BTW, U magistra Kellyho je klub nebo jste podlehli statni zvuli?

+1/0
9.11.2017 12:06
Foto

P84e94t29r14a 11H90a44v67e54l54k29o55v93á 8983393402

Já osobně jsem pro zavedení zákazu kouření v restauracích. Spoustu lidí to obtěžuje a k jídlu se to vyloženě nehodí. Vždycky když jsem šla do malé cukrárničky, a dámička s nalakovanými nehty si ostentativně zapálila cigárko mě přímo před nosem a ani se nezeptala, jestli mi to nevadí, abych si nemohla vychutnat svůj zákusek, cítila jsem se bezbranně. Pokud chce pan Jakl prosadit zákon o možnosti povolení špeluněk, kde se lidi budou scházet za účelem si zakouřit, nechť se probojuje do parlamentu, tam ovlivní všechny další poslance a tento zákon prosadí. Ale ať se tyto restaurace jmenují špleluňky a pro větší efekt, nechť jsou tam ještě podpalovány dehty, matrace a dalších škodlivé chemikálie. Anebo proč se nezaměří na změnu Zákoníku práce, tam je jasně dáno, že na pracovišti, kde pracuje jeden nekuřák, musí být dodržován zákaz kouření. Pokud se servírka anebo jen jeden z číšníků nekuřák, tak musí být v restauraci už dávno ze zákona vyhlášen zákaz kouření, protože jinak je to proti liteře zákoníku práce.

+2/−12
8.11.2017 16:51

L96u15b14o49m14í32r 45V95o50s51t65r83č81i37l 2553570

Prosím Vás, proč by měl stát rozhodovat o povolení špeluňky, kam si jdou lidi dobrovolně zakouřit, když kouření jako takové nezakazuje? O tom pocitu bezbrannosti by Vám majitelé restaurací mohli asi vyprávět.

+3/0
8.11.2017 21:55

J86o97s75e42f 27H51u79m84m94e38l 9515806482720

ptal jsem se 11 majitelů hospod (restaurace, byla i luxusní kavárna.)

Deset jich řeklo jasně : když bude plošný zákaz, kuřáci nemají proč jít jinam, jsou jasně pro plošný zákaz. Ušetří na nákladech. To vyprávěli mně , žádné řeči o bezbrannosti...

+3/0
8.11.2017 23:30

L77u16b51o54m64í82r 47V36o76s61t59r32č63i58l 2353590

Měl jsem pocit, že není správné, aby do toho majiteli někdo mluvil, ale když jim to nevadí a jsou spokojení, tak se jich zastávám zbytečně.

0/0
9.11.2017 9:43

K84r27y98š71t67o95f 33L96a22n55í34k 1289540745795

je logicke, ze majitele nekuřáckých restauraci svůj status videli jako konkurencni nevyhodu v okamziku, kdy se lidi najedli a presunuli na pivo do kuracke putyky, pricemz ted jiz nemaji důvod. to ovšem nemá s vyse uvedenym clankem nic spolecneho.

0/0
9.11.2017 12:13

J64o56s76e73f 59H42u37m71m72e19l 9595306232810

Laník

ale já jsem se ptal majitelů podniků, kde se mohlo kouřit

0/0
9.11.2017 14:58

K93r87y31š59t44o52f 34L81a75n14í81k 1819540415195

a to jim někdo naridil, aby se tam kouřilo? asi tezko, ze.. jen si mysleli ze je to pro ne vyhodnejsi, ze by je nekuracka restaurace neuzivila. ja se zase bavil s kamarádem, který provozuje nekuracky pivni bar cca 10 let a ten byl proti tomu zakonu. a je pravda, ze urcite snizeni tržeb zaznamenal.

ovšem nase debata má s blogem p. Jakla malo spolecneho.

0/0
9.11.2017 16:11

J57o28s81e11f 81H93u75m85m84e74l 9275566542350

Laník

tak ještě jednou a naposled : bylo na majiteli, jestli tam dovolí kouřit. Majitel se rozhodl pro kuřáckou část, označil symbolem. Nikdo mu nic nenařizoval, kuřáci neutíkali ke konkurenci. Ale měl velké náklady s klimatizací, odvětráváním, praní ubrusů, záclon,malování. Jasně řekl, že pokud bude plošný zákaz a kuřáci nemají proč chodit ke konkurenci,je to pro něho výhodnější finančně. Deset z jedenácti to řekli

+1/0
9.11.2017 17:25

K62r17y74š20t24o27f 66L13a68n20í32k 1559820795715

Prostitutka by si urcite taky radeji vydelavala jinak, kdyby ji to vynaselo.

0/0
9.11.2017 19:04

M90i76c87h94a61l 24S89v77o29b40o87d28a 5128468836271

Jj a proto se tolik kuřáků rozhodlo vykašlat se na hospodu a rovnou se mezi sebou složí na sud, který si v klidu někde v soukromí vypijou - bez debilních buzerací státu a debilních militantů, kteří se tak akorát zmůžou na otravné otázky provozovatelům aniž by si to podnikání sami zkusili - a hospodský tak přijde o kšeft.

+2/0
9.11.2017 19:50

M94i78c55h23a96l 16S71v39o24b51o54d59a 5708788366211

Mimochodem a kdo jim vnucoval náklady na klimatizaci a praní ubrusů? Před zavedením zákona se dobrovolně mohli rozhodnout jestli je podstoupí, nebo tam dají nálepku s přeškrtnutou cigaretou. Tak co tady zkoušíte za nesmysly? Prostě jen měli strach, že se kuřáci zdekujou. Jenže to můžou i teď se zavedením plastových 2l flašek a sudů, které jsou dnes normálně k prodeji v supermarketu.

+1/0
9.11.2017 19:56

J94o23s92e97f 38H61u92m21m71e38l 9545786362970

Svoboda

a najednou po plošném zákazu jim náklady odpadnou,kuřáci nemají důvod jít jinám, konečně jste to pochopil...konečně a pozor na stres,ať vám vzteky nepraskne nějaká žilka

0/−2
9.11.2017 20:15

M64i65c83h91a36l 75S37v66o74b83o14d57a 5808198686401

Hummel

Kuřákům do hlavy nevidíte a mají i důvod zůstat doma, nebo si koupit sud a s kamarády ho vypít někde v teple na baráku, než stát před hospodou s cigaretou v ruce.

Nedělám si falešné iluze, že takovou triviální věc pochopíte. A pozor ať se vám nezavaří ten jeden závit.

+6/0
9.11.2017 21:12

K17a50t14e75ř33i87n52a 85T87y43c85o44v51á 9670601926135

nemáte pravdu. podívejte se na statistiky, jak poklesl prodej piva v restauracích a zvýšila se "domácí konzumace". krmě jiného to znamená, že se lidi méně schází a méně spolu mluví, což zase znamená, že tolik "nekují pikle" a netříbí si názory, jak to v putykách chodilo vždy. to znamená, že budou méně kverulovat, že se budou méně bouřit a budou ovladatelnější. a pro koho je toto výhodné?

+1/0
12.11.2017 11:36

J25o86s87e75f 77H51u59m83m38e47l 9185926802790

Tycová

v čem nemám pravdu ?

0/0
12.11.2017 19:35

J82o51s41e31f 14H73u59m73m76e22l 9965146912890

Tycová

v čem nemám pravdu ? Statistika _ zdražilo se pivo,pije se více doma

0/0
12.11.2017 19:37

K92a25t17e32ř21i54n64a 32T79y64c38o97v54á 9910941496445

v tom, že to nemá na nic vliv. viz výše

0/0
15.11.2017 19:12

M91i17c63h13a91l 19S45v56o28b52o50d20a 5758778736591

Paní Tycová. Když se podíváte na argumentaci pana Hummela tak jistě pochopíte, že nemá smysl tomuto člověku něco vysvětlovat.

Dle něho 10 lidem zrušil plošný zákaz náklady, které si sice každý rok zapisovali do daní, ale dle pana Hummela je to pozitivní vliv zákona a přes to nejede vlak.

Jenže zákon může zrušit pouze něco, co předtím nařizoval. A to vlastně dle slov pana Hummela nenařizoval. Kuřácký podnik nebylo rozhodnutí zákona, ale hospodského. Těch 10 hospodských vůbec nemuselo investovat do klimatizace a praní ubrusů a mohli se dobrovolně přidat do skupiny 60% hospodských, kteří před plošným zákazem žádné náklady neměli. Takže jestli mu říkali, že díky zákazu nemusí mít žádné náklady, tak je to obyčejný alibismus a pokrytectví nejvyššího řádu a svědectví 10 hospodských nemá žádnou argumentační hodnotu. Je to jen důkaz, že 10 lidí tahalo pana Hummela za fusekli a on jim to baští.

Samozřejmě má právo to tu zde opakovat donekonečna, ale kdo má trochu podnikatelského vědění,na to může házet bobek.

+1/0
12.11.2017 20:17

K69a90t23e40ř84i81n35a 25T59y71c75o92v16á 9290671786365

asi se shodneme na tom, že jde o další připomenutí "poddaným", že vrchonost si s nimi může dělat, co chce. a vytváření strachu, kdy si na "nás" zase vzpomene, aby nám utáhla šrouby. to je na tom podle mne to nejhorší

0/0
15.11.2017 19:17

M77i15c96h38a85l 10S15v71o75b91o11d23a 5228148856641

Zbytečně to hrotíte do extrému na základě vaší osobní zkušenosti. Kdyby se místo dělení na kuřáky a nekuřáky diskutovalo o jedné odvětrávané místnosti kam by nechodila obsluha a nepodával by se v ní pokrm, tak by v ní neplatily klasické hygienické normy. Kuřáci, by měli kam odběhnout, rodiny s dětmi kde najíst a všichni, včetně majitelů hospod by byli spokojení a nevedly by se zbytečné diskuze.

Jenže v tomhle absurdistánu se u poslanců dělá všechno opačně. Vymýšlí se sociální experimenty, které akorát rozdělují společnost.

+1/0
9.11.2017 8:01

J48o83s10e81f 18H58u19m80m47e52l 9305436522490

pokud chce někdo podnikat v podnikání, musí dodržovat zákony a nebo dělat něco jiného.Pro výkon činností epidemiologicky závažných při provozování stravovacích služeb, dle chystané novely vyhlášky, kterou se má měnit vyhláška Ministerstva zdravotnictví č. 137/2004 Sb., o hygienických požadavcích na stravovací služby a o zásadách osobní a provozní hygieny při činnostech epidemiologicky závažných, se stanoví zásady provozní hygieny.

Protože byl schválen zákonem plošný zákaz kouření ve veřejně přístupných prostorách, má majitel na výběr pouze dvě možnosti . - dodržovat, nebo jít od toho, Tak jako to je v autobusech školách,MHD,školách , vlaky, úřadech , nemocnicích,lázních- nyní i v hospodách. Takže zdravější prostředí.Nikdo si už nemusí stále vybírat mezi prostředím zdravým-nezdravým. Pár primitivů bude poštěkávat, za 3-5 let přestanou, kultura se bude vyvíjet dál. Co asi bude dál- např. zákaz kouření ve neveřejných prostorách (auta,domácnosti) za přítomnosti dětí,žen apod. Už začněte bojovat...

+2/−2
8.11.2017 14:05

L98a84d71i82s96l71a76v 30C82a89b17i68c18a89r 2349113479664

Máte pravdu jen v tom, že pokud někdo chce podnikat, musí se řídit zákony a vyhláškami v té době platnými. Ale základní myšlenku jste buď nepochopil nebo úmyslně ji ignorujete. Lze Vámi nastíněný princip aplikovat např. na horníky nebo jiné provozy, kde jde o zdravá zaměstnanců?

Navíc v případě zákazu kouření v hospodách není důsledkem přirozeného vývoje, ale čirá zvůle moci.

+9/0
8.11.2017 14:29

J88o38s66e44f 66H96u27m29m94e25l 9895436792710

1. činnosti mají nějaká kriteria. Vámi zmiňovaná povolání horníky, slévači, ale i automobilová doprava mají s kouřením společné krizerium : škodí zdraví.

Ale zatím co kouření to je vše- u ostatních je další : užitečnost, bez toho se více či méně neobejdeme.

Stačí ?

+1/−4
8.11.2017 14:51

J28o35s92e26f 51H38u17m24m86e27l 9115206732490

oprava krizerium-kriterium

0/0
8.11.2017 14:52

M49i29c55h46a15l 62S53v23o82b63o27d73a 5648768766601

Automobilová doprava je nutnost pouze v případě nákladní a hromadné osobní dopravy. Osobní automobil není žádná nutnost,ale obyčejná pohodlnost.

0/0
9.11.2017 8:03

J39o49s19e45f 49H82u96m18m59e18l 9595746502480

Svoboda

kromě vozidel řemeslníků a různých služeb jste zapomněl na mraky vesnic, kde se bez auta neobejdou pro nákupy,nejvíce sobota, neděle a dojíždí do práce. Za socializmu bylo více spojů.Ano, někteří jsou pohodlní

0/0
9.11.2017 9:59

M42i55c33h77a78l 75S68v53o37b27o27d15a 5528388976761

Hummel

Do zapadlých vesnic můžou jezdit autobusy, takže lidé si nákup vezmou do autobusu. Proč myslíte, že se tolik socialistických spojů zrušilo? U lidí, kteří bydlí v zapadlých vesnicích, jste zase vy zapomněl, že mají kilometry chození v malíku a nás měšťáky by ušlapali.

0/0
9.11.2017 11:24

M72i39c47h36a87l 61S10v37o98b66o32d47a 5858968136771

Já bych pro vás například zavedl zákaz pocení (to také otravuje), zákaz bezdomovců ( ti pěkně smrdí), zákaz psů (ti taky smrdí) a zákaz frustrovaných nekuřáků, kteří svými frustrovanými názory smrdí všude.

Ten hygienický zákaz platí všude, kde se podává pokrm, takže pokud by byla místnost, kde se pokrm nepodává, nechodí tam obsluha a bude přístupná jenom pár pozvaným osobám, tak si s plošným zákazem akorát můžete vytřít.

Vy jste přesně typ člověka, kvůli kterému lidi vůbec nepodnikají, netvoří pracovní místa a jsou pak radši na pracáku z daní nás všech, eventuálně zdrhají podnikat do zahraničí.

+2/0
9.11.2017 8:11

J72o43s30e70f 50H86u97m10m90e85l 9215916272440

Svoboda

smrad samozřejmě otravuje okolí, ale kouření kromě smradu škodí zdraví.

Pokud chce někdo podnikat a získávat od spoluobčanů penízky za služby, ať to nedělá v prostředí, které jenom škodí zdraví, jinak atˇ jde kam chce...

0/−1
9.11.2017 10:07

M39i67c19h82a44l 29S37v24o60b80o55d94a 5778218526301

Hummel

Stres také škodí zdraví a kolik stresujících blábolů se zde objevuje...... Na to by měl být také nějaký státní plošný zákaz.

Zde je vidět jak vám uniká podstata podnikání. Očividně jste sám asi nepodnikal.

0/0
9.11.2017 11:21

J66o40s24e49f 41H19u17m36m35e85l 9415466442120

Svoboda

po zákazu kouření v hospodě jsem ve stresu já, nebo vy ? Zkuste hádat, máte 50 pokusů. Jenomže váš stres nikomu v okolí neničí zdraví, jako kouření

+1/0
9.11.2017 14:31

M49i18c19h64a37l 63S37v13o61b82o49d58a 5818498256551

Hummel.

Teď jste to trefil. Akorát vedle, protože jsem taky nekuřák, takže mi práva kuřáků mohou být ukradená.

Tady jde o práva podnikatelů, protože vy militantni nekuřáci a kuřáci jste si je drze přivlastnili a podnikatele jste v diskuzi odsunuli na druhou kolej.

A ten stres jedince může v okolí zdraví nejen poničit, ale také nenávratně zdevastovat - jeden příklad za všechny Restaurace v Uherském Brodě.

+2/0
9.11.2017 18:25

J18o85s57e70f 28H80u77m77m12e29l 9605826562580

Svoboda

opakuji :

ptal jsem se 11 majitelů hospod (restaurace, byla i luxusní kavárna.)

Deset jich řeklo jasně : když bude plošný zákaz, kuřáci nemají proč jít jinam, jsou jasně pro plošný zákaz. Ušetří na nákladech(klimatizace,odsávání,náklady na úklid). To vyprávěli mně , žádné řeči o bezbrannosti..zkrátka zákaz plošný uvítají, no a pak byl zákaz schválen.

A teď ještě rozveďte , jak stres jedince poničil zdraví v okolí restaurace v Uherském Brodě a v celém lese pochcípali zajíci

0/0
9.11.2017 18:45

M87i90c78h58a40l 47S84v23o83b88o92d63a 5778408986821

Hummel.

Opakujte si co chcete.v ČR není pouze 11 hospod. A když 10 řekne jasně něco tak 11 budeme demokraticky ignorovat? Jestliže 1 z 11 nesouhlasí, kolik by jich bylo v případě 1100?

Vy jste zapomněl na střelce z Uherského Brodu? Ten byl dokonale vystresovaný a jakou škodu provedl víme všichni. A po zajících rozhodně nestřílel. Vy ale určitě máte jiné informace. Třeba to mohl být nekuřák, který se dožadoval vstupu do kuřácké hospody?

0/0
9.11.2017 19:25

J36o66s20e79f 76H54u88m73m82e68l 9405416612170

Svoboda

1.zeptejte se na počty svých vnuků, ti vám spočítají, že pokud z 11 nesouhlasí jeden, tak z jedenáctitisícsto nesouhlasí sto majitelů

2. co to blábolíte o nějakém střelci

3. právě mně to přestalo bavit odpovídat na vaše nesouvisející bláboly

4.tečka

0/−1
9.11.2017 20:10

M12i54c55h13a93l 58S78v32o18b77o69d94a 5118678776631

1.Očividně nemáte dostatečnou mozkovou kapacitu pochopit pointu

2.3.Pozor Hummel na stres ať vám nepraskne žilka.

4.Tečka

0/0
9.11.2017 21:08

K12a46t77e28ř92i92n71a 76T80y43c12o15v74á 9710171536605

kdybyste měl pravdu, pak by stát začal tím, že zakáže prodej cigaret

0/0
12.11.2017 11:39

A76l85e47š 17W74o46l50k14e14r 6589429194809

Souhlas. Dobrý, ale dlouhý :-)

+2/0
8.11.2017 7:56
Foto

L52a30d95i29s65l92a62v 43V24ě19t81v78i32č60k55a 4723566454705

Jo. Přesně. Dokonale popsano. R^

+5/0
7.11.2017 23:41

M26i44l34o81s39l55a37v 98J37o24s87í44f39k66o 6982896803192

Pokud se budete stejně angažovat za právo svobodně a beztrestně kouřit a pěstovat mariuanu, tak vám budu věřit. Vy se ale angažujete jen v tabáku, takže vám nevěřím ani nos mezi očima!!!!!!

+1/0
7.11.2017 23:01

P55e16t23r 89S26k61á76c65e38l 6524859939

Karma. Jako vždy přímý tah na branku. Jen jste, pane Jakle, měl zmínit jistý absurdistán, který též vyplývá z podmínek, které jim (našim vládám již od roku 1979) to umožňují. Zákon č.54/1946 Sb. o tzv. "letním čase": A proč? Protože vl. nařízení vydá 16 chlapců ve vládě a 10 milionů poslechne. Tohle je demokracie? Pokud se chceme postarat o nápravu, jděme k volbám. Při těch nejbližších jediný kandidát má se zrušením "letního času" (máme čtvero ročních období)jasno, pan Petr Hannig. Pokud ovšem skutečně chceme skutečné přeměny a ne jen tak naoko, kosmetické úpravy.Těch jsme svědky za 27 let, od neschopných chlapců, v nepřeberném množství, dojel na ně i pan Nečas. Zdravého rozumu je nám třeba...R^

0/0
7.11.2017 22:47

J41a56n 22H70a92j46e28k 9481668722384

Se zákazem naprosto souhlasím. Rozumím všem argumentům o svobodě, ztížení podnikání atd. Možná je to pravda. Přesto jsem přesvědčený, že tento krok je správný. Jedná se o závislost. Itálie, Bulharsko, Rumunsko, Černá Hora, Estonsko, Finsko, kolébka dovozu tabáku do Evropy Británie atd. Nikde se nekouří.

+1/0
7.11.2017 22:08

P35e28t35r 73S51k21á32c69e73l 6624119399

Závislost je léčitelná, pokud ovšem pacient chce se vyléčit. Když ne, v našich tržních podmínkách by se tohle mělo jemu nevyplatit. Jak prosté, svobodně se rozhodni a následky si přičti sám...

0/0
7.11.2017 22:48

D57a36v27i71d 14Z72a26h83r23a42d82n41í31č67e73k 3627717426521

Jsem nekuřák a plně souhlasím. R^

+5/0
7.11.2017 17:13

J76a28n 63R96á36ž 1129243274290

Jsem na tom stejněR^

0/0
8.11.2017 12:59
Foto

L25u29b77o55š 81Z23á66l28o55m 9437927559538

Dobře napsáno.

+7/0
7.11.2017 10:30

I80v92a45n 92M51i82n47á69ř 7972414207281

Totální zákaz kouření v hospodách, je zcela srovnatelný s dobou 50let, kdy komunisté, do důsledku zlikvidovali soukromé podnikání. Ševci byl znárodněn verpánek, truhláři ponk. Do takovýchto totálních represí - nešly žádné okolní země, budující socializmus. Stejně tak, jako nyní - s absolutními zákazy kouření. Zatímco v dnešním "překorektnělém" světě, posedle ochraňujeme všemožné menšiny - kuřáky se nestydíme vyvrhnout .. na samý okraj společnosti !

Kuřákům nebyla ponechána - byť v omezené míře - alespoň část veřejného prostoru. Jaké absurdity tento "zákon" vytváří - je v autorově článku konstatováno zcela výstižné. Konečně - jeho negativními dopady lze vidět denodenně i v městských ulicích. Jsem nekuřák.

+18/0
7.11.2017 10:16



Zeman vyhrál... Vyhrál?

Zeman_projev

Blogeři komentují prezidentské volby. Čtěte ZDE.





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.