Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P78e41t31r 82T36o33m38e53k

28. 2. 2018 9:50

Tenhle blog Ládíčku dost vypovídá o tvém rozhledu.

0 0
možnosti

Asi teď kazím legraci, ale zrovna bubeníci jsou jedním z mála hudebních oborů, kde Češi přecejenom vidět jsou. Martin Škraloupka (britští Craddle Of Filth), Pavel Konvalinka (australští Black Majesty), Veronika Lukešová (Michael Kiske & Amanda Sommerville)...

0 0
možnosti

Autore a jak si u nás stojí synthpopoví bubeníci s el. bicíma Simmons SDSV s polykarbonátovou podložkou na padech místo gumy? To musí být umění na to hrát.

0 0
možnosti

J22i91r22i 62B29o38r

27. 2. 2018 18:02

Slušná diskuze dneska.;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Souhlas, IVK by se mohl předělat na školu lyžování, to šlo VK, myslím, vždy relativně dobře

2 0
možnosti
Foto

Pokud to má být alegorie na podporu sportu, tak např. já jsem za život dělal různé sporty, a měl jsem tu "smůlu", že žádný z nich nebyl státem podporovaný. Tedy platil jsem si je vždy sám (nebo rodiče). A vůbec by mě nenapadlo, že by na můj kurz aikido měl přispívat někdo jiný, kdo se o aikido ani nezajímá.

6 1
možnosti

Tady nejde o placení kurzu aikida, ale o to, že někdo musel postavit tu tělocvičnu, do které jste na to aikido chodil.

2 0
možnosti

Přesně tak. Státní peníze do sportu končí většinou u bafuňářů a jsou ve výsledku vynakládány značně neefektivně. Stát by neměl do sportu či jiných zájmových činností strkat rypák. Pokud nějaká podpora, tak leda na úrovni obcí. Po tom, co ta bafuňářská banda dokázala zlikvidovat SAZKU, tak už tak max. na.rat.

9 1
možnosti

Asi tak - slepici, co snášela zlatá vejce, si nechali ukrást, ani nepípli. Tak ať jsou zticha i dál.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS