Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a46n19a 73L66i55e38b35o79v17á 7362256741565

Mně je celkem fuk, jestli je čas "letní" nebo "zimní", hlavně ať se s tím přestane šibovat tam a zpátky jak u blbečků na dvorečku. Jak mám vysvětlit malému dítěti, že musí chodit spát o hodinu dřív (jinak řečeno v posteli hodinu povykuje a převaluje se), zatímco ráno musím dcerku budit o hodinu dřív, tedy zmatenou a s pláčem, místo obvyklé dobré nálady, když se budila sama. Změny času jsou otravné a v současné době postrádají smysl.

0/0
1.4.2018 10:18

M70i50c14h37a35l 65Š72t74a89j79n23r47t 4474601532377

Ono celé to sdělení, oplácané irelevantními argumenty nám říká v podstatě jediné. Problém je v tom, že to kolik je hodin, nemůže určovat autor článku.

Středoevropský čas je taky konvence někým určená.. Vplést do toho Bělorusko je sice efektní, ale taky nesmyslné.

Systém měření vždycky byl umělý a někým stanovený.

Jinak zrovna letní čas je jedna z mála věcí, které by se daly řešit referendem

0/0
27.3.2018 22:42

P22e58t35r 76S51k91á17c92e42l 6984779519

V referendu budou lidé rozhodovat jako o čem? Zda jsou hodnověrné a doložitelné studie o škodlivosti na zdraví populace pravdivé?

Viz:

Profesorka Martha Merrowová z institutu psychologie lékařské fakulty univerzity v Mnichově - Škodlivý budíček. Letní čas prohlubuje sociální jet lag, říká vědkyně

A je takových studií více. Je znám i postoj matky se zdravým rozumem:

Ute Neuová (59) z bavorského městečka Hergatz :

http://www.denik.cz/ze_sveta/nemka-bojkotuje-letni-cas-uz-25-let-nezlomil-ji-ani-soud-20150401.html

0/0
27.3.2018 23:22

M59i29c17h76a81l 52Š94t77a88j97n14r77t 4434201932357

No budou rozhodovat o tom, co jim subjektivne vyhovuje. Jestli maji radeji dlouhe denni svetlo za cenu casoveho skoku, nebo stabilitu s ne uplne idealnim rozlozemin svetla v plnem lete.

Ale samozrejme chapu ze vasnivi bojovnici proti letnimu casu si ve skutecnosti nejsou jisti, jestli nahodou jejich boj vubex nekoho zajima.

0/0
28.3.2018 18:43

P87e30t85r 86S70k16á26c60e70l 6934309419

Ale zajímá, i Vy jste toho důkazem svým přispěním do diskuze. A zajímá i tisíce spolu-občanů, kteří ve stovkách dopisů psali svoje zdravotní potíže a objektivní (nikoliv subjektivní!) pocity panu Peckovi, pekaři z Chrudimi. Referendum o LČ by bylo vyhozením peněz oknem, protože od roku 1990 na tohle téma vůbec není třeba rozhodovat. Totiž každý, pokud chce mít pro sebe "delší" odpoledne", si může ulehat a vstávat kdy a jak chce, víte? Bohužel jen děti a mládež školou povinné musí, ano musí od března do října denně vstávat o hodinu dříve. Učitelé by mohli vyprávět, jakou pozornost mají v první hodině vyučování počátkem dubna každého roku, od roku 1979, kdy nám naše vlády nepřetržitě, laskavě a milostivě nařizují, že musíme ve dvě ráno posunout ručičky hodin vpřed: Viz doslovný text vl. nařízení:

V těchto dnech o druhé hodině středoevropského času se posunou hodiny na třetí hodinu letního času. JARO.

V těchto dnech o třetí hodině letního času se posunou hodiny na druhou hodinu středoevropského času. PODZIM.

To je absurdistán, což?

0/0
29.3.2018 21:23

M52i11c64h22a45l 77Š42t23a91j10n69r46t 4174411262337

Jo tak ve stovkách dopisů, hmm to je vskutku statisticky významný vzorek.

MMCH: objektivní pocit je docela blbost

0/0
31.3.2018 1:34

P81e20t25r 94S85k79á45c90e53l 6684679539

Nevnucují Vám empatii k lidem, které ani neznáte. To je Váš názor. Ale co děti ve Vašem okolí, mluvíte s nimi, jak jsou od pondělí nadšení z brzkého vstávání?

Podle Vás je hloupost sdílet utrpení lidí ze svého okolí, nic proti Vašemu názoru. Zkušeností podložené pocity psali lidé z celého Československa.

Zaznamenal jsem názor, že i kdyby jedinému občanu našeho státu LČ přinášel zdravotní problémy, měla by se tím příslušná instituce zabývat. Jsou studie, prokazující závadný stav pro statisíce pacientů (cukrovka, aj.) a vláda ČR nereaguje. Nerozhodí je např. ani tohle:

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/331959-po-zavedeni-letniho-casu-pribyva-o-ctvrtinu-vic-infarktu-zjistila-studie.html

0/0
1.4.2018 21:57

M12i56c16h87a31l 62Š34t87a42j91n42r64t 4774801432867

Logika typu, "kdo podporuje letní čas, je nelida a nemá rád malé děti" je docela z paty tažená. Pokud by se někdo měl zabývat vším co přináší zdravotní problémy byť i jen jednomu jedinému občanovi, můžeme zrušit kde co, práci například.

Ta infarktová studie je více zajímavost, než cokoli jiného - Jakmile někdo dosáhne určitého stupně zkornatění srdečních tepen, tak už je to jen otázka času, dotyčný to má prostě dané, takže ty infarkty se pak kumulují v určitých dnech, třeba když je na to počasí nebo když se udělá ten umělý časový skok. Konečně stejná studie zase říká, že pak při tom prodlouženém spánku na podzim je zase infarktů méně.

0/0
2.4.2018 17:25

I60v48o 78S38c88h91l78ä59g78e35l 9550719647722

Letní čas po celý rok. I s letním počasím!!!;-D

0/0
27.3.2018 15:16
Foto

L67u76b20o88m20í45r 93S80t25e54j17s38k90a88l 1776594268152

Absolutní souhlas! R^R^R^!!! A díky za vytrvalost.

+4/0
27.3.2018 8:05

J46a58r40m14i88l38a 63V20a76v55r19o95c16h61o32v68á 8348645546880

R^R^R^

+1/0
27.3.2018 7:12

L69u97b91o78š 33U34l31r60i11c89h 5811280188504

"Generál Franco chtěl být „in“, a tak posunul čas ve své zemi na středoevropský (náš a třeba německý),...A mají to tam dnes jako velké téma, protože lidem se žití podle cizího času právem zdá jako hloupost.";-D;-D;-D;-D;-D

Pán bloger doporučujem vám si pozrieť mapu Európy, a uvidíte, že Taliansko sa nachádza presne na tej istej zemepisnej šírke ako je Nemecko s Českom.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/Rectified_Languages_of_Europe_map.png

0/0
27.3.2018 1:10

L35u15b42o62š 87U80l35r10i67c48h 5711290478554

Ospravedlňujem sa, ja by som si mal zistiť, že Franco jbol Španiel, a nie Talian.:-/

Ešte raz pardon.:-(

+1/0
27.3.2018 1:14

J15a31r64o23s15l37a44v 48N66á60p80r64s17t12e18k 6855736

V celé Číně mají jednotný Pekingský čas, přestože od západu na východ Číny je vzdálenost odpovídající čtyřem časovým pásmům. A taky žijí.

0/0
27.3.2018 19:03

P86e65t36r 26S36k70á75c72e63l 6694399539

Nemíchat hrušky s jablky. Jak uvádí pan autor, vzácně máme 15. poledník uprostřed vlasti a tak plus mínus nějaké minuty (dvacet?) máme všichni v ČR jednotný čas. Takže ještě ty hranice aby byly pevné a jak nám bude dobře. Vláda se zdravým rozumem zruší nesmyslný "letní čas" (on není, jak píše autor) a budeme žít v souladu s přírodou, s Vesmírem. O tom to celé je...R^

0/0
27.3.2018 22:20

P16e13t85r 75S55k78á35c67e23l 6794169859

Nic se neděje. Franco zajistil Španělsku sice prosperitu, ale s tím posunem do přírodě neodpovídajícího pásma přestřelil. My i vy na Slovensku též bychom potřebovali osvíceného diktátora a/nebo přinejmenším vládu tvrdých mužů a žen, kteří dobře vědí jak a kam nás povedou. Co, kdy a jak udělat, konat. Třeba jako byl pan Baťa ve Zlíně...R^

0/0
27.3.2018 22:17
Foto

J48i80ř80í 33L73i32b90e80r 6748800410812

Ano, taky mi změna času leze na nervy. Ten "východoevropský" zrušit. Karma R^

+2/0
27.3.2018 0:43

K28r87y94š92t46o41f 73L73a19n23í53k 1779770405565

mne je to celkem jedno, ale když mi vratite kuracke putyky, budu klidne hlasovat pro zruseni letniho casu. nebo proti :-)

0/0
26.3.2018 22:43

P39e60t15r 76S17k59á49c77e54l 6884529989

Zasadíme se o to, na vesnicích, dědinkách to ani jinak nejde. Protože ale mám rád lidi se zdravým rozumem, k nimž se jistě řadíte, doporučuji místo kuřiva dvojku červeného vína. Nejlépe sudového, jako já upíjím Vavřinec ze Strachotína. Pan autor odpustí, když prozradím, že jsem i jemu dal vzorek tohoto vína při návštěvě našeho okresu. Žádný úplatek, ale jen a jen z vděku, že posiluje myšlenku zrušení pootáčení hodin sem a tam. Tak si to přál a za to bojoval pan Pecka, pekař z Chrudimi. Bojoval neohroženě i před rokem 1989, kdy jsem se s ním seznámil. Moc jsem jemu nefandil, ale přesvědčil mě tak, že se osvětová činnost ve prospěch zrušení přešupačení času stalo mým životním záměrem. Před rokem 1989 otisklo Rudé právo článek MUDr.Míkové z Brna, která popsala negativní vliv LČ na zdraví dětí, osobně jsem jí poděkoval. Dnes máme přehršel studií prokazujících škodlivost LČ a proti nim jen osobní názor 10 procent populace, jako že je "delší" odpoledne.

0/0
27.3.2018 22:28

J57i77r34k71a 14B56r66u83n41n30e81r 4168412759357

Já s Vámi demokraticky vůbec nesouhlasím, mám letní čas rád. Ale že jste to Vy, tak Vám to prominu.;-)

+3/0
26.3.2018 21:41

P36e13t54r 42S74k61á29c68e14l 6344329789

Ještě lepší by bylo zajímat se o zdravotní dopady nesmyslu zvaného LČ. Viz:

http://zpravy.idnes.cz/fakta-o-zmene-letniho-casu-096-/domaci.aspx?c=A130331_115523_domaci_hro

0/0
27.3.2018 22:55

I20v50a13n 93M41a42r94e60k 6444298152

Možná by celý tento problém navždy vyřešilo veškeré zrušení hodin a jiných časoměrných přístrojů.. . .. . . .krom hodin slunečních! 8-o

0/0
26.3.2018 18:53

P73e83t89r 54S29k83á94c11e27l 6724519279

Tento i další problémy současné společnosti lze řešit jednoduše - zdravým rozumem, jakým oplývaly generace našich skvělých předků. Nemusíme chodit daleko, stačí připomenout pana Baťu a/nebo z dávné minulosti J.A.Komenského. Apropo - proč se asi po roce 1990 naše školství neřídí alespoň trošku podle odkazu našeho velikána? Např.:

"Jsme svobodné bytosti, jež v nekonečnu nekonečna samy sebe tvoří". > J.A.Komenský.

Takže proč by nám občanům (10 milionů) naše vláda (16 chlapců) musela nařizovat, co máme dvakrát ročně dělat?

0/0
27.3.2018 23:26

T84o96n66d65a 27H37e19j30l47í80k 1778553439377

Většina lidí pracuje podle toho, jak jsou nastavení všichni jako celek - pekař chce mít otevřeno, když jdou lidi do práce, ne o hodinu později. Stejně tak kamelot. Odpoledne zase v obchodech chcete zvládnout největší nápor lidí, když jdou z práce - ne o hodinu později. Stejně je to v dopravě, řidiči autobusů a vlaků prostě nemůžou jet o hodinu později, než všichni ostatní potřebují.

Jediné reálné řešení je čas posunout všem. To jediné dává všem jistotu a řád, podle kterých se mohou zařídit. Samozřejmě druhou možností je neposouvat nic a zvyknout si na život půl roku v noci.:-)

+1/0
26.3.2018 18:48
Foto

P36a49v72e46l 25D89v17o97ř79á57k 5849165104840

Moji prarodiče ani rodiče si na to nestěžovali. Protože na to byli zvyklí od malička.

+3/0
26.3.2018 19:31

P19e33t14r 15S67k32á28c95e74l 6764769339

O jakém zvyku v závěru píšete? Naši předkové po tisíciletí žili podle přírodních zákonů, podle postavení Slunce. Neseli řepu, když Slunce přinášelo podzim. Ale zásobili se palivem na zimu, spali v 19. století 9 až 11 hodin denně. A co všechno stihli - stavěli železnice, továrny na výrobu kolejí a profilů pro stavby mostů, slévárny, textilky, atd. Takže LČ se protiví přírodě a příroda to lidem vrací. Jak? Ranní ptáče dál nedoskáče, ale přivodí si mozkové příhody apod. nemoci. Holt biologické hodiny dostávají 2x ročně náraz a ten se projeví jak? Nemocí.

K Vašemu sdělení, že většina lidí je nastavena jako celek - zde se bavíme o lidech, kteří jsou závislí na zavedení LČ, těší se na konec března každého roku, kdy vláda nařídí pootočit hodinami vpřed. Po roce 1990 si každý může ulehat a vstvávat kdy a jak chce, tak proč tito uvedení lidé (je jich 10 % populace) si sami neurčí kdy nastoupí do zaměstnání (jestli vůbec nastoupí) a tím pádem mají superdelší odpoledne, třeba až do půlnoci. Ale předem je upozorňuji na zdravotní rizika, která vyplývají z jejich konání. Přírodu a tělo neošidíte, i kdby jste se na hlavu stavěli. Takže próóč mají zavedením LČ trpět děti, mládež a citliví jedinci dvakrát ročně (DO ŠKOLY MUSÍ DENNĚ O HODINU DŘÍVE VSTÁVAT!), když svobodní občané si sami mohou po roce 1990 (již 28 roků) sami určit, co je pro ně výhodné a nemusí čekat na březen, až jim to vláda ČR a EU nařídí. Tohle jsme již zažili, byla vláda ČSSR a byla RVHP. Dnes to máme to samé, ale v modrém, modrá vlajka, zlaté hvězdičky...Rv

0/0
27.3.2018 23:42

I35v97a67n 91M16a43r20e90k 6574548372

Karma . R^

+2/0
26.3.2018 18:43
Foto

L80a57d60i19s86l26a18v 79V20ě36t34v21i23č76k71a 4873216194395

Tak tentokrat nemožu souhlasit. Tzv. letni čas ma svuj smysl. Nechci, aby v letě slunko podle toho našeho "spravneho" času vychazelo už v 3 rano. Raději mám tuto umělou konstrukci, kdy tedy vyjde "až"ve 4 rano, zato večer mam v letě raději, když je světlo o hodinu déle. Ja jsem sova, mi se to libi. A titulek je jen propaganda. Misto Vitejte v Bělorusku by se dalo použit Vitejte ve Finsku, nebo Vitejte v Jihoafricke republice. Kdybych psal podobny text, tak bych využil stejně emotyvni tytulek "Nechci v Česku v letě stejny čas jako v Gabunu nebo Čadu" ;-D

+10/0
26.3.2018 18:02

I74v94a68n 91M64a18r39e87k 6514518942

V tom případě by to p. Ladislave, by to pro úplnou dokonalost chtělo zavést ještě jarní a podzimní čas . 8-o

0/0
26.3.2018 18:47

M19a36r63t94i32n56a 16M22o40u79d66r96á 7660953116869

Nejčasněji vychází Slunce v červnu, ale ani tehdy to není ve 3 ráno (SEČ)

+2/0
26.3.2018 18:58
Foto

P53a24v43e54l 98D81v28o79ř41á22k 5659955114570

U Větvů už i ve 2 ráno.

+2/−4
26.3.2018 19:29

J38o65s38e25f 27H96l56i28n54o25m80a97z 3780594173978

Jako vždy, úplně mimo.

0/0
27.3.2018 7:22

P11e94t63r 30S84k72á18c95e94l 6364189829

Tak to jste mne, pane Větvičko, zklamal. Použijte svoji logickou úvahu, kterou ve svých článcích oplýváte, a přesvědčte nejen mne, že tzv. "letní čas" je pro všechny lidi v ČR prospěšný. 40 % populace totiž změnami dvakrát ročně trpí, protože jak jistě víte, jsme "sovy" a "skřivani". Když jste podle Vašeho uvedeného názoru jistě "skřivan", tak Vám ale uniklo, že od roku 1990 si můžete coby svobodný občan tohoto státu vstávat kdy a jak chcete. Takže proč prostřednictvím státu (vláda 16ti chlapců nařídí) diktujete občanům (v počtu 10 milionů) co mají v neděli ve dvě hodiny dělat? Totiž již od roku 1979 pootočit hodinami vpřed. Možná nevíte, že v roce 1979 jedna babička psala na vládu, že jí velmi vadí, že se hodiny musí posunout ve dvě hodiny ráno, jestli by to nešlo v v jiný čas provádět? Až tak naivní občané tehdy uvažovali, dnes jsme ve vzdělání úplně někde jinde, hned tak nás neohloupí někdo z Prahy a/nebo z Bruselu, že?

Pokud Vás mnou uvedené dotazy nepřesvědčí, spojte se s panem Petrem Hannigem (on Vás chválí a rozumí Vám) a ten Vám sdělí, proč Strana zdravého rozumu, kterou on založil 5.3.2002, má od počátku v programu zrušení tzv. "letního času". Spolupracoval s panem Stanislavem Peckou, pekařem z Chrudimi, tohle pana Hanniga, jakožto zakladatele Strany zdravého rozumu, ctí. Přes pana Pecku jsme se seznámil s mým životním přítelem, panem Hannigem Petrem. Pokuste se dobrat přes tyto argumenty pravdy a spojit se s námi (Spolek „Čas pro Evropu“, IČO 265 955 91) na dobrém díle....R^

0/0
27.3.2018 23:59

P19e90t20r 21S82k50á10c67e51l 6774139399

Mrzí mne, že pan Větvička je sice dobrý autor blogů, ale v diskuzi nehodlá a/nebo nemůže obhájit svůj názor. Škoda, mohli jsme se dobrat pravdy tak, jako v ostatních případech. Tam jsem vždy v diskuzi objasnil pravý stav věci kolem přešupačení času a oponent uznal absurditu nesmyslu zvaného tzv. "letní čas". Stále platí:

"Rozhodl jsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž je opustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody, kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než se přiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0/0
1.4.2018 21:44

M35i69c28h73a11l 12K68a72n43d20a 7690417793715

Toto posouvání času mi opravdu vadí, protože narušuje moje biologické hodiny. Avšak kdyby o tomto bylo referendum, hlasoval bych pro zachování současného stavu. Obávám se totiž toho, že by mohl být trvale ponechán letní čas a v zimě by se rozednívalo až skoro v 9 hodin a to by mi vadilo ještě více.

+1/0
26.3.2018 17:08

M42i29c89h88a73l 64P45t33á69č86e95k 5186179409595

Letní čas opravdu nic nepřináší. Den má stále 24 hodin. Akorát jeden den v roce to jsou 23 hodiny a jeden den v roce 25 hodin. Zbytečný bordel.

+12/−2
26.3.2018 16:51
Foto

L27i59b90u59s13e 88P31a93l34k49o20v29a 6970304778417

posunování času je zbytečné-ušetří se tím minimum a mnohým lidem to dělá zdravotní problémy:-(

+4/−1
26.3.2018 16:31

P20e83t52r 35S31k86á24c65e69l 6344939139

Zklamu Vás a další - úspory nebyly, nejsou a nebudou. Již v roce 1930 J.I.Perelman, astronom, prokázal, že se neuspoří natáčením hodin ani gram petroleje, ani gram svíčky, ani jedna kW elektřiny. Lhali nám, dokonale. Mám ze Státního archívu kopie podkladů, které šli do vlády s.Štrougala v roce 1978. V nich odborníci uvádějí, že se úspor el. energie nedosáhne. Jen se lidé udřou na akcích "Z" (brigády), na stavbách domků a chatek.

0/0
28.3.2018 0:17
Foto

D24a16l59i64b13o60r 52B81a88r21t62o67š 5204340657489

jako vždy jen článek plný emocí, obviňování a podobných rétorických zbraní. A nikde žádná argumentace. Jen manipulace a jen zlo.

Nikde žádná argumentace k věci.

Mne mnohem více vadí, že je povinný začátek výuky pro dospívající v osm nula nula, i když se již dlouho ví, že tito dospívající potřebují déle spát, protože večer nemohou usnout a je to dáno chemickými procesy dospívání v mozku.........co je skutečně brutální, je že děti z učňákú musí vstávat v pět nebo ve čtyři ráno, když mají praxi od šesti a nemají žádní časové vhodnější spojení jak se dostat z vesnice do okresního městečka.............to je katastrofa.........a nikdo s tím nic nedělá, i když jsem o tom psal již před více než 15 lety.............

naše neúcta vůči studentům vůči dospívajícím je obrovská.a tam byste milý pane Jakle měl něco dělat a nemlátit jen slámu..........ale co..... IVK přece nikdy nedělal nic jiného než že mlátil slámu že? a VK také , že?

+2/−10
26.3.2018 15:13

J63a45k46u13b 90Š55o84l34c 8631148374405

"A nikdo s tím nic nedělám i když jsem o tom psal již před více než 15 lety". To je vtipné. Ale jinak máte pravdu.

+2/0
26.3.2018 15:26
Foto

D44a34l88i77b94o28r 78B27a89r54t26o47š 5774950517989

k věcem ke kterým se vyjadřuji obvykle pravdu mám..........i když nevylučuji možné chyby a omyly..........to se bohužel stává....

Nejsem VIP a tak s tím já sám nic neudělám.co ale mohu, je dát tyto poznatky někomu na vědomím kdo si o sobě myslí že je VIP a je na místě funkce, která něco může.........a přesto se nic neděje...........asi máme málo schopných na těchto funkcích.....což jsem bohužel zažil mockrát.......

+1/0
26.3.2018 15:31

J31a84k25u95b 30Š74o11l34c 8861908214685

Každopádně máte svou pravdu. Ale ty tečky byste opravdu mohl vynechat. Nedá se to číst. Máte něco proti češtině?

+3/0
26.3.2018 15:56
Foto

D31a34l11i97b32o22r 46B63a31r83t72o90š 5554480587199

ty tečky nevynechám..je to můj styl psaní komentářů..máte něco proti tomu, že si sám určuji jak budu psát?????????????

+1/−1
26.3.2018 16:04

J28a98k35u94b 13Š85o12l78c 8871408194695

Mám. Je to otravné, nedá se to číst a navíc dětinské. Ale pro vaši image možná případné.

+2/−1
26.3.2018 16:05
Foto

D33a64l90i14b17o20r 95B64a52r27t24o65š 5594870767469

skutečnost že vám to vadí je mi lhostejná.a i váš primitivní názor nato co je a co není dětinské mne nijak moc neovlivní........je to váš názor a mne navíc nezajímá takže ani nerozumím tomu proč mi ho sem strkáte....nechte si to pro sebe..mne vaše primitivní myšlení také nezajímá.......a nekomentuji ho.....

+1/−3
26.3.2018 16:10

J21a34k50u80b 25Š91o16l86c 8641268654455

Hned je vám lépe, že, vy nepochopený génie.

+1/−2
26.3.2018 16:14
Foto

D32a32l20i91b12o76r 40B66a92r68t83o44š 5524930657119

pokud si uvědomíte, jaký nesmysl jste udělal ano bude mi lépe.-ale tak rychlé prozření u vás neočekávám.......a ani váš pokus o další pejorativní osobní útok proti mně mi jen dokazuje, že jsem měl pravdu..........děkuji za tento důkaz-------

+1/−1
26.3.2018 16:49

P84e69t44r 24S18k64á66c63e88l 6374539409

Zde se diskutuje o myšlenkách a skutcích, o lidech se baví jen v podnicích dříve označovaných jako V. cenová skupina. Buďme svorní...

0/0
27.3.2018 22:49

D58a13r48i89n54a 59G41u30r17n31i62k82o57v19á 2535529494167

Vzhledem k tomu, že se ve všem považujete za nejchytřejšího, je smutné, že naprosto neovládáte svůj mateřský jazyk. Víte, ony ty čárky,

které neumíte požívat (i ty tečky - které zneužíváte), mají v textu velký význam. Ale to vám váš egocenrismus zřejmě brání pochopit.

A máte něco proti tomu, že vás ostatní nebudou číst?

+4/−1
26.3.2018 17:17
Foto

D38a31l36i14b12o94r 80B50a36r66t64o55š 5124740327989

ne -----ten je mi celkem jedno kdo posuzuje pode teček..od těch ani nechci být čten....tedy ani od vás ne.........přeji krásný den.........

+1/0
26.3.2018 17:21







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz