Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

V Mnichove nedaleko Münchner Freiheit je Hause der 111 Biere. Tam ovsem pivo netocej, ale muzete si objednat nektere z tech 111 piv ve flasce.

Ovsem na Rosenheimer Straße tamtez je restaurace se 40. pipami. Nedovedu si predstavit, jak to mnozsti piva osetruji. Asi musi mit nejake minisudy.

0 0
možnosti
PK

Škoda, že k nám do prdelovic to ještě nedorazilo, vypadá to i na pohled skvěle...

0 0
možnosti
JZ

to by to museli chtít lidé různých prdelovic pít a platit.

0 0
možnosti
Foto

Pane Jakle, děkuji za zajímavou virtuální exkurzi do světa, který dosud neznám. Třeba jej někdy poznám i jinak, než jen na monitoru svého PC. Nalákal jste mne. Za mne karma.R^

3 0
možnosti
Foto

To jsou mi novinky. Pro mě jsou vrcholem pokroku ty knajpy, které mají pípy rovnou u stolů a computer počítá načepované pivo. Ale, dlouho jsem tam už nebyl.

Já jsem prostý člověk zralého věku a včera odpoledne jsem si u Ječmene dal 3 Plzně klasicky z půllitru, stejně jako v 60. letech, kdy jsme tam jako studenti chodili, ovšem na desítku a ne na Plzeň.

A večer jsem přemítal, jestli náhodou už nestárnu. Nějak moc jsem ty tři kousky cítil. Ale jinak: Ať žije klasické pivo klasicky.

0 0
možnosti
JZ

To nejsou žádné novinky, ale věci fungující tak 10 let. A jestli klasickým pivem myslíte jenom plzně, pak nevíte, o co přicházíte. Pivní svět je daleko bohatší.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS