Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L66a21d69i26s20l61a46v 25V66o69r31e16l 3892328710

S adopci deti homosexualy nesouhlasim a nebudu to tady rozvadet, chci dodat jen jedno. Tady v USA se neustale tvrdi ze na prvnim miste ma byt dite. A jak se chcete treba namluvnete zeptat. Jednak dite ani poradne nevi o co jde, co to homosexual je a pak jak vite jak se bude dite citit, az povyroste, cim bude muset projit? Neprirozeny vztah jen proto ze nekdo ma "pravo" Kde je jeho pravo, pravo ditete. Jiste, kazdy to vidime jinak, ale osobne byt vychovan homosexualy by pro mne bylo tim nejhorsim co by me mohlo potkat. Mluvim za sebe. Blahobyt - tedy pokud mu ho daji - by asi vetsina lidi za tuto cenu odmitla.

0/0
26.3.2019 0:29

A86l36o80i93s 27J37i87n35d57r96a 9430374937275

Opravdu nechapu uz jenom tu myslenku, ze homosexualove by mohli adoptovat deti. Jako proc? K cemu by to bylo pro spolecnost jako dobre? Deti k adopci je i tak malo a nedostane se ani na heterosexualni pary. Hetero par je prirozeny par. Tim to konci. Tecka.

+2/0
11.3.2019 21:24
Foto

M47a20r11t49i51n 72F70a44l88t25ý78n 9651816934518

Jako klasický politikař si to pletete.

Nejde o právo, ale zákonnou možnost. A povyšujete nějaký "stát" nad lidství a humanismus. Tomu se říká sociopatie.

A ač se to někomu nelíbí, stejně je to tak i v případě oné ženy, které zemřelo dítě - protože jí to znemožnil STÁT odnětím občanství matky a znemožněním jí návratu domů do Británie a tím pádem ji byla odňata možná možnost to dítě vyléčit a zachránit.

VY byste chtěl být na jejím místě? A nejde o ty kecy, kam šla nebo odešla dobrovolně a z jakých důvodů. Jde o - řečeno vašimi slovy - nárok na dítě.

Humanismus... to je to co takovým jako VY chybí.

+2/−2
9.3.2019 12:36

M49i30r40o78s76l59a26v 44G18r11u91n49e82r 9814908628

Jakle, Jakle, vy se lepšíte ;-)

+1/0
8.3.2019 20:52

J63a13n 86R72i51c83h95t87e81r 5292242653465

Měli bychom oddělit dvě věci:

Zaprvé musím souhlasit s p. Jaklem, že nikdo, zdůrazňuji NIKDO nemá jakýkoli právní nárok na adopci dítěte. To je věc, kterou všichni vynechávají. Je to podobné, jako když spousta lidí (tzv. "vítačů", "sluníčkářů" a jak se jim jen říká) tvrdí, že imigranti z chudších zemí mají právo být přijati, protože mezi základní lidská práva patří i právo "mít se líp". Nepatří.

Zadruhé je pravda, že homosexuálnímu páru nikdo dítě do adopce nesvěří - ze zákona totiž může v případě registrovaných partnerů dítě osvojit pouze jeden z nich a samotnému člověku dítě k osvojení úřady dají jen výjimečně.

+5/0
7.3.2019 9:59

J14a11k58u31b 52B63o55h92o17n62ě48k 8705606849147

Jak si nenápadně posunout argumentaci a pak jí vesele napadat.

Karel Čapek, figura 6., Imago. Dnes obvyklé známá pod anglickým názvem straw man.

Nárok =/= právo

+1/−1
7.3.2019 8:27
Foto

L43e70o78n94t16ý43n87a 13C28h90v63á76t77a55l82o88v76á 1963305526

Částečně máte pravdu, ale současně máte obrovský problém. Určitě není vhodné rozdávat sirotky každému, kdo si řekne, na druhou stranu, kdo přesně je ten všemocný pan Stát, který rozhoduje o jejich nejlepším osudu? Armáda úředníků, kteří se řídí jen nějakým stupidním nařízením? A opravdu dokáže každý jeden úředník dodržující striktní pravidla, zajistit to nejlepší pro děti vhodné k adopci? Úřednická pravidla mají v některých situacích své opodstatnění, ale pokud jste malé dítě a jste nucen vyrůst v podmínkách, které vyhovují zkostnatělým úřednickým pravidlům pana Státa, pak můžete mít celoživotní problém a možná by adopce homosexuály proti tomu byla procházkou růžovým sadem. A nebo taky ne, to nikdo z nás neví, především proto, že není v botách těch dětí, ale upřímně mi běhá mráz po zádech z toho, že by o mém životě od mého dětství měl rozhodovat jakýsi pan Stát zosobněný klotovým rukávem, to už raději život v rodině homosexuálů, kteří by mě měli rádi a starali se o mě.

0/0
7.3.2019 0:27

T64o87m47á34š 59V47e98l17e19m79a19n 4135235447133

ten stát vás ale musí chránit ... samozřejmě nikdo nevidí lidem do hlavy, ale jsou tu určité procesy, které by měli podstatně zvýšit pravděpodobnost, že dítě nebude trpět v rodině, kde není prostředí nebo atmosféra vhodná pro výchovu.

+1/0
8.3.2019 9:19
Foto

L76e85o52n85t50ý96n67a 69C28h33v71á91t26a38l17o65v81á 1833875836

Procesy pravděpodobnost nejspíš nezvyšují, protože valná většina lidí se chová k dětem dobře, malá část lidí se nechová nejlépe, ale nemohou za to, protože byli vychováni v tomtéž a pak je promile psychopatů, kteří dětem ubližují a protože se takové případy pořád objevují, tak procesy nic neřeší. Protože procesy neprocesy většina lidí nikdy dětem ubližovat nebude.

+1/0
8.3.2019 23:12

T90o15m90á56š 80V82e49l14e20m80a82n 4675745427473

V tom bych si dovolil nesouhlasit. Spousta lidí si možná myslí, že dětem neubližují, ale když vídám relativně často matky řvoucí nebo flákající malé doposud nechápající děti trestané za něco, co nemají šanci pochopit, říkám si že tihle lidé nejsou způsobilí vychovat šťastné děti. Jsou situace, kdy se to nakupí a člověk holt někdy vybuchne, ale asi nelze čekat, že 2 leté dítě nevedené za ruku bude poslouchat a nevstoupí do vozovky.

0/0
10.3.2019 18:49
Foto

L85e98o20n77t65ý24n89a 78C63h40v23á36t25a92l51o12v47á 1413605246

Nesouhlasit můžete, ale je třeba si uvědomit, že je to trend poslední doby, krátké časově omezené období, kdy se snažíme snést dětem modré z nebe. Například s Vašimi praprarodiči a nejspíš i prarodiči se nikdo takhle nemazal nebo ano? A byli nějak výrazně nešťastní nebo se vůbec někdo zaobíral tím, že budou šťastní?

+1/0
11.3.2019 23:34

P92e93t46r 94S92k25á83c29e24l 6234909199

Ono to snášení modrého z nebe budeme zanedlouho sklízet. Jak si kdo ustele, tak si i lehne...

0/0
24.3.2019 0:25
Foto

L58e62o73n27t95ý83n76a 16C35h90v10á77t26a52l35o76v94á 1873415646

Tak já ne, já se snažím svoje děti vychovat tak, abych si lehla, pokud možno co nejlépe, co Vy?

0/0
24.3.2019 23:59

P37e11t85r 70S15k26á40c69e30l 6734939449

Trend poslední doby neznamená, že je to správně, že?

0/0
24.3.2019 0:26
Foto

L25e10o45n15t43ý88n37a 29C45h75v47á86t68a55l93o25v97á 1413925466

To jistě neznamená, jen to tak trochu nebylo gro diskuze. Zkuste si přesednout. :-)

0/0
25.3.2019 0:01

M27i12r77o92s34l72a40v 34G78r59u74n64e70r 9364828818

Jo, vykecat se z problému, že je někdo čunče a nemá to v hlavě v pořádku, a proto by bylo škodlivé, aby vychovával děcka, tím, že zaútočíte na stát.

0/0
8.3.2019 20:54
Foto

L36e35o41n88t54ý51n37a 18C65h20v32á28t56a84l75o14v74á 1623505776

Nerozumím, kdo je čunče a nemá to v hlavě v pořádku?

0/0
8.3.2019 23:08

J82a42r37o50s63l64a87v20a 96K86a21n14i83o67k42o26v15á 7672159372577

Homosexuálové mi naprosto nevadí, naopak soucítím s jejich osudem. Ale aby měli možnost adoptovat cizí děti, to je nefér. Oni sami do svých vztahů vstupují naprosto DOBROVOLNĚ, kdežto co to dítě? Jakou možnost má to dítě vyjádřit svůj nesouhlas ? Mi jde především o ty děti !

Dítě má právo na otce a matku, dokonce je to pro jeho vývoj velmi potřebné, ovšem homopár si zaplatí za pronájem cizí dělohy a "nakoupí" si dítě. Nový byznys.

Dítě, vychované v normální a funkční rodině, má od mala možnost učit se od obou pohlaví a soužít s nimi. Učí se nápodobou, i tomu soužití.

2 ženy nejsou ani biologicky, ani psychologicky schopny vychovat v budoucím muži chlapácké mužské vlastnosti. A totéž opačně - jak mohou 2 muži vychovat z děvčátka něžnou citlivou tolerantní ženu, budoucí matku..?

Ono stačí, že už dnes, díky rozpadajícím se vztahům, máme čím dál víc mamánků a zuřivých feministek.

+11/−1
6.3.2019 12:44

S35i65l26v17a 30N12o59v13á89k87o65v60á 8295404579

Hmm, to vysvětlujte těm dětem samoživitelek a samoživitelů. Ti by se na to tedy měli nejspíš rovnou vykvajnout a skočit z mostu, ne?

Protože pokud: "2 ženy nejsou ani biologicky, ani psychologicky schopny vychovat v budoucím muži chlapácké mužské vlastnosti. A totéž opačně - jak mohou 2 muži vychovat z děvčátka něžnou citlivou tolerantní ženu, budoucí matku..?" tak jedna žena chlapce taky nevychová - natož jeden muž svoji dceru.

+1/−2
6.3.2019 13:57

J51a97r60o13s87l71a29v54a 22K44a16n52i10o18k71o58v56á 7822729542847

Absolutně nehájím "samoživitelky", ovšem tam je aspoň nějaký předpoklad, že si najde nového partnera a v tomto "rodičovském" páru budou dva biologicky odlišní lidi.

+5/0
7.3.2019 9:36

I12g84o47r 57H67r17u46s83o31v25s28k16y 2229849573250

asi vam uslo, ze vsetci homosexuali sa narodili a rastli v heterosexualnej rodine. takze vasa teoria vyrazne pokulhava.

0/−3
6.3.2019 16:43

J16a75r53o46s92l95a61v 17B67a53b59e88l 8793938121725

Když půjdu logicky dál, tak by to po možnosti adopce homosexuály přestalo platit. Nehodnotím, jen připomínám.

+1/0
6.3.2019 22:09
Foto

L57e83o96n23t58ý28n50a 24C61h47v75á59t83a36l81o11v59á 1723985676

To je báječná myšlenka, takže dítě má právo na otce a matku a jak přesně to chcete zajistit?

+1/−3
7.3.2019 0:34

J66a78r40o65s90l50a95v59a 49K92a34n42i45o34k14o49v37á 7722289912277

Právo dítěte na otce a matku -http://www.dijg.de/homosexualitaet/adoptionsrecht/recht-mutter-vater/

+1/0
7.3.2019 9:40
Foto

L35e95o77n43t23ý41n17a 68C33h17v77á44t38a72l89o27v27á 1813915366

To není odpověď na otázku, jak to chcete zajistit. Někteří rodiče zemřou, někteří rodiče nemají o děti zájem, někteří nejsou schopni se o ně starat, s tím právo nic nenadělá.

+1/−1
8.3.2019 23:16

J98a28r11o96s81l35a51v90a 57K95a19n45i35o48k73o60v15á 7682239172817

S článkem většinově souhlas, ale jelikož mě toto téma zajímá, dlouhodobě jsem sledovala články k tomu a taky hlavně diskuse pod nimi. Tudíž někdy argumentuji informacemi odtamtud, ale nemám jistotu, že to jsou absolutně relevantní informace.

1. Každopádně jsem tam kdesi četla argument, že k adopci jsou "připuštěni Manželé". Že je to tak formulováno v nějakém zákoně (bez slova připuštěni). Jelikož jsou poslední dobou zákony neustále "vylepšovány", tak jsem přijala, že to tak asi je. Nevím..

2. Kdesi na twitteru jsem četla, že naše ústavy, kde je hodně cikánských dětí, zachraňují Italové a Skandinávci, kteří je berou k adopci.

Neznám zákony k tomuto, natož jejich formulace. Ale že v komentářích se argument "Manželství" kvůli možnosti adoptovat, to vím, narazíla jsem na to víckrát.

A že pořadníky žádostí k adopci pro heteropáry jsou velmi dlouhé a čekací doby také, to je pravda.

0/0
6.3.2019 12:39

O27n42d34ř11e35j 66L89o75h75n47i54c10k19i34j 3977960584410

Ale pochopte, že ty cikány nikdo nechce a nebudou je chtít ani homosexuálové... oni chtějí soupeřit o to "lepší zboží" - malá mimina....

0/0
6.3.2019 16:44

H26a58n80a 26M41á59r80o34v92á 2461506534667

Což není pravda. Nedávno jsem četla rozhovor s gay párem (Čech a cizinec), kteří adoptovali cikánského kluka, kterého se matka zřekla, ve chvíli, kdy už měl nástup do dětského domova.

0/0
6.3.2019 22:55

J76a33r23o91s46l82a64v 57A34d26a33m66o30v43i96č 5804475637359

Tak právě Ladislav Jakl v roce 1994 adoptoval -malé mimino- cikánského chlapce.

+1/0
7.3.2019 7:39

J16a71r63o74s64l68a60v17a 68K75a84n65i82o38k96o11v42á 7422119842157

Tak to má u mě obrovské plus.

0/0
7.3.2019 9:49
Foto

M22i57s60h11a 55J10u18l91i60š89o94v65á 5129898418699

Pokud budeme postupovat dle vzoru západní Evropy, tak o adopcích dětí homosexuály v brzké době nebude možné nejen hovořit nebo dokonce uvažovat, ale o LGBT komunitě se nebude moci ani psát nebo dokonce o ní něco učit ve školách:

Muslimští rodiče v Birminghamu supěli. Škola ruší lekce o homosexualitě a LGBT.

https://www.theguardian.com/education/2019/mar/04/birmingham-school-stops-lgbt-lessons-after-parent-protests

+2/0
6.3.2019 12:16
Foto

M60i58s27h80a 24J13u49l65i50š47o11v47á 5149108788159

Muslimští rodiče v Birminghamu uspěli - opravuji svůj překlep ;-)

+2/0
6.3.2019 12:21

J30a33n 31R66i50c26h14t66e14r 5172602823345

No oni asi nejdřív vzteky supěli a až poté uspěli:-)

+3/0
7.3.2019 9:30

J74a86n 72Š93p21a11t72n49ý 7357871416439

Nejsem si jist, jestli opravdu pozaduji mit nárok adoptovat, spise bych řekl, ze chteji mit nárok na moznost adoptovat. To je podle me obrovsky rozdil. Pak by byli na urovni heteraku a tedy by museli projit stejnym martyriem jako vy.

+7/0
6.3.2019 10:03

J57a60r89o58s69l89a22v85a 94K85a96n68i17o47k93o17v11á 7762579972427

Ale pořád jen o těch dospělých. Co ty děti ? Dítě snad tuší, co bude za rok, dva? Má ponětí, co všechno ho v životě čeká, aby naprosto vědomě a DOBROVOLNĚ chtělo mít za rodiče homopár ?

+1/−1
6.3.2019 13:17

I15g66o23r 36H60r41u15s67o13v57s82k94y 2789199823550

tie deti netusia aky je rozdiel medzi homo a hetero parom. /stekate na nespravny strom/

0/−4
6.3.2019 16:45

R15u24d58a 89S92l21a88v91í85k 5953518936341

Pro děti je rozhodně lepší být u homosexuálního páru, než vyrůstat v dětském domově, nemyslíte?

0/−2
8.3.2019 12:29
Foto

J55a28n86a 63B84í58l28k84o90v55á 1633611542887

Dětský domov není sirotčinec z doby Olivera Twista...

+2/0
10.3.2019 17:07

H52a25n96a 27M30á51r82o83v24á 2731116474677

Ale ono to jde i dnes, jen dítě oficiálně adoptuje jen jeden z páru, což s sebou může nést problémy třeba v případě jeho smrti (druhý rodič nemá nárok, aby dítě žilo s ním) a podobně. Proto chtějí rovné podmínky.

0/0
6.3.2019 22:58

J19a33r37o76s91l54a96v 95A86d39a66m44o38v58i43č 5124665127409

Tak spořádaní rodiče stojí "ve frontě" několik let, stát neustále zkoumá jestli jsou způsobilí a pak dá dítě jedné lesbě nebo jednomu geyovi?

+3/0
7.3.2019 7:44

J69i81t39k30a 68J43a42n74ý44r69o26v53á 6268923980796

Dobře a proč se nám tvrdí, že děti z dětských domovů nikdo nechce a tak je adoptují cizinci?

+1/0
6.3.2019 9:46

S12i83l86v94a 74N33o52v30á33k64o53v26á 8795454529

Protože to je takkové krásně novinářské klišé. Navíc jde hlavně o adopci dětí partnera (tedy většinou partnerky). Takových rodin jsou u nás stovky, možná dokonce tisíce - a víte co?

V podstatě jsou všem úplně ukradené...

Hlavně že se společnost může poplácat po rameni, jak jsme úžasně slušní a jak ty nebohé dětičky z dětských domovů bráníme před těmi teplými zvrhlíky...

+3/0
6.3.2019 10:46

J13a65r86o16s84l48a51v97a 56K32a21n63i31o52k68o49v89á 7222649442327

Protože je to LEŽ. Pro děti z domovů jezdí usilovat i ze zahraničí, ale p. Jakl má pravdu, právně volných dětí k adopci je dost málo. Zůstávají tam hlavně děti cikánské, nebo nějak zdravotně nepříliš v pohodě, a děti, jejichž příběh rodiny ještě neskončil..

+3/0
6.3.2019 12:52

M64i27r53o73s16l15a77v 47G19r77u31n27e89r 9804118228

z termínu "dítě volné k adopci" se mi dělá nedobře

0/0
8.3.2019 20:57

Ř37e21h72o27ř 44K44r96á28l10í40č65e12k 5227831769888

Souhlas a karma R^.

Navíc si myslím, že argumentace lepším životem dítěte v homosexuální rodině než v ústavu je jen naivní představa. Protože jakmile by se uzákonila možnost adobce děti homosexuálními páry, tak minimálně movitější gay páry budou preferovat spíš "pronájem" dělohy tedy náhradní mateřství. A v případě lesbických páru to bude jednodušší a bude stačit pouze dárce spermatu na inseminaci. A děti v ústavech ostrouhají :-/Rv

+6/−1
6.3.2019 6:44

J32a86n 67Š42p32a87t40n74ý 7457911786849

jo jo, kdezto movitejsi heteraci preferuji deti z ustavu .... to vite, ze jo

+2/−1
6.3.2019 10:05

H12a85n98a 34M77á68r88o98v37á 2331586464817

A proč si myslíte, že se to neděje už dnes? Stačí souhlasné prohlášení matky a jednoho z gay páru na matrice a je zapsán jako otec. Pak už jen stačí dohoda obou, že dítě bude vychovávat otec a je vymalováno, ať se to někomu líbí nebo ne. :-)

+2/0
6.3.2019 23:02

T18o75m87á15š 46M81i16k 7659465509

Tohle je kočkopes, píšu o kočce (možnost adoptovat dítě není nárokem) a zamíchám do toho psa (homosexuálové chtějí mít možnost adoptovat děti). Fakt článek k věci...nestačilo by napsat homosexuál fuj? Taky byste měl plno stoupenců a bez přemýšlení jak skloubit dvě odlišná témata.

+3/−11
5.3.2019 23:28

M11i58l24a54n 93P88o84l85á69k 8988158486252

Přesně tak. Ten problém s adopcí dětí homosexuály není, v tom, že na to někdo má nebo nemá nárok, ale v tom, že je to někomu zakázáno. Tedy pokud se nepletu, problematiku podrobně nesluduju. Možná to někomu přijde jako totéž, ale zcela jistě není. Současný stav vede, mimo jiné, ke zbytečným komplikacím, které nejsou v zájmu dětí, které stejně už se dvěma rodiči stejného pohlaví žíjí. Zádrhel je, že kolem této problematiky je spousta křiku a vášní ze všech stran a racionální přístup s nadhledem se v tom ztrácí :(

+2/−1
6.3.2019 9:38

J38a79n 12Š86p15a17t10n32ý 7587441836849

Souhlas. Argumenty tech rozvasnenych jsou prevazne dva - je to proti prirode nebo pro blaho deti. Bylo by zajimave sledovat jejich reakci, kdy někdo navrhl zakaz rozvodu. Vsadim boty, ze by "blaho" deti slo okamzite stranou, i přes to, ze rozvody, při soucasne kvantite, jsou pro to "blaho" daleko vetsi zlo nez rodice stejného pohlavi. ... uplne pomijim potrebu zakazovat něco, co se jich vůbec netyka a nemá na ne zadny dopad

+2/−1
6.3.2019 10:20

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz