Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O21l18g61a 50P86a37v70l59í57k14o70v36á 6164288167832

Pan Kupka má u mně za tento počin vroubek, ale jinak ho považuji za jednoho z mála přijatelných politiků v ODS. A pan Jakl dobře ví, že pan Kupka byl v devadesátých letech mladík, takže pokud se už v té době politicky angažoval, nemohl významně ovlivňovat politické dění

0/0
23.3.2019 17:46
Foto

J81i52ř98í 81L34i40b27e59r 6968250560752

Pěkně napsáno, karma.

+2/0
22.3.2019 22:53

P66a96v90e56l 97K36h58a48i85l 2848199622598

Pan Jakl se hezky chválí, nic proti tomu. Pokud jde ovšem o kauzu VK juniora, dost těžko lze tolerovat obojetnost jednoho z představitelů, který podporuje veřejně ve volbách kandidáta protistrany. Divím se kolika lidem to nevadí, loajalita stranického funkcionáře je ZÁKLADNÍM předpokladem jeho členství. Co by asi udělal majitel obchodu kdyby jeho prodavač říkal zákazníkovi ať tu jeho tlačenku nekupuje, ať jde vedle ke konkurentovi? Pan VK junior jistě bez problémů najde uplatnění jinde, tam kam ho srdce táhne, ne? :-)

+2/−4
22.3.2019 17:13

J70i21r94i 29C73e87e 5775591442438

Po úspěchu ve sněmovních volbách, kde z celé ODS obdržel nejvíce preferenčních hlasů, kandidoval Klaus na místopředsedu strany. Ta ho intrikami zařízla a na pozicích místopředsedů se objevili beznázoroví panáci, anální alpinisti a liberální kompars současného vedení.

Tehdy se ODS střelila do jednoho kolene.

ODS programově potlačuje jakýkoli projev konzervativní politiky. Fiala se prsí, že jedině on dělá "autentickou konzervativní politiku". Nic není dále od pravdy a očekával bych, že politolog bude minimálně znát obsah těchto pojmů. Po bolševizaci je z ODS(b) leda autentická eurosocialistická partaj, blízká TOP09.

Nyní se tedy ODS(b) střelila do druhého kolene. Další jí již nezbývají...

P.S.: zajímalo by mě, kdy se ODS(b) omluví nebo distancuje od chronických psychopatických výlevů Pavla Novotného?

+7/−1
22.3.2019 10:43

I81g80o54r 31S80v89a11t53o70s 8795948927595

...jo a nezapomente, jak jste v 66 proti Prušákům, statecne branil ten kopec u Hradce!

+1/−6
22.3.2019 8:54

B22e23d37ř78i68c67h 97V95e42v46e32r62k29a 4320405321379

Ano, pan Jakl nechápe, že vyhodit z týmu hráče, který dává vlastní góly (a ještě se chlubí tím, že je "nejefektivnějším" hráčem týmu, protože přece dal "nejvíce gólů" - a je mu jedno, že všechny jsou vlastní) je naprosto v pořádku. Otázkou ovšem zůstává, PROČ tak zřejmou věc pan Jakl nechápe... nebo zda jen DĚLÁ, že to nechápe...

+6/−9
21.3.2019 16:29

J78o25s31e62f 18V74o53s15i77c57k84y 4403487816633

Souhlas ! Rozhadana, nejednotna, nepredvidatelna strana zustava stranou SLABOU a ani pocet poslancu ji nezachrani. A kdo je za to odpovedny? No asi jeji sef, kdyz tohle trpi. Normalni strana se nejdrive uvnitr dohodne o jednotnem postupu a potom se tak postupuje, i kdyz je to mnohym proti srsti. Uz kdysi davno cisar prohlasoval "Viribus unitis" nebo-li Union fait la force.

0/0
26.3.2019 9:46
Foto

P77e60t81r 15J45o19h18n 3916467470491

Převozník Fiala, který není ani tak anebo ani tak. Nic neříkající předseda bez osobního charismatu. V závěsu Stanjura, pak Udženija, pak ta paní co se ráda fotí s Pif Paf zbraněmi Černochová, a nejvíc pan Zahradil (kterému při minulých volbách do EP teklo do bot a ODSka byla na dně se dostal do předsednictva, aby byl trochu vidět)

ODSka od své krize, bohužel nevygenerovala nikoho s koulema říkat věci tak jak jsou. Až na V.Klause ml., ale ten se vyprofiloval i bez ODS.

+15/−1
21.3.2019 7:31

J43a32r68m61i66l69a 30V43a10v79r70o95c14h47o83v72á 8908195236650

R^R^R^

+2/0
20.3.2019 12:20

J93a63n 67R84i67c50h35t86e27r 5702322843255

Dnešní ODS nemá s původní ODS nic společného.

Ale co má s původní ODS společného SPD? Možná by to chtělo ještě jeden, vysvětlující blog.

0/0
20.3.2019 10:52
Foto

P68e41t31r 46K25u89b24í20č14e81k 5823163637773

Za Jakla by se mělo vylučovat i odjinud:-)

+4/−9
20.3.2019 6:35
Foto

V66e61r45o26n82i33k80a 54V78a63l82í92k26o44v43á 5253397575853

R^ Toť otázka - podpořit přítele, nebo stranu, která mě drží v poněkud poddimenzované pozici ;-D A ještě se chci zeptat - budeme teď lidi kastovat podle politické příslušnosti? Senátor Czernin nedávno řekl, že voliči Zemana jsou třetí cenová skupina, v diskuzích čtu cosi o lidské spodině konkretizované do členů jistých politických stran , prostě, nestačím se divit... Upozor|ňuju, že přesně takhle ty totality začínaly.

+11/0
20.3.2019 0:03
Foto

Z79d44e16n61ě36k 74B28á97r54t89a 2813834777145

Poddimenzovaná pozice...?Tak ted se junior muže konečně odvázat a šéfovat celému vesmíru....;-)

+2/−8
20.3.2019 6:00
Foto

M71a67r35i81e 53J48a61n43d24o61v66á 8621323725786

Může to vzít po papánkovi ;-D

0/−12
20.3.2019 8:20

J76i87ř52í 35P30o82k42o59r98n18ý 4516630345353

A tak nikdo nemůže chápat vše, nic si z toho nedělejte...

0/0
22.3.2019 12:57
Foto

J64a96n 78H14o88r53n75í18k 6433857185347

Strana ho ale nikde nedržela, mohl kandidovat klidně na šéfa, pokud vím, tak do toho sám nešel.

+2/0
20.3.2019 8:22

L45e30o54n93a 73B52l54a29h77o11v39á 5570579309393

Asi by bylo dobré si poslechnout rozhovor s předsedou ODS Fialou na Seznamu. Mj. tam říká, že Klause ml. vzali do ODS především jako experta na školství a proto jej také nominovali na předsedu sněmovního výboru pro školství a vědu. Tím okamžikem Klaus ml. ztratil o problematiku školství zájem, nebyl ke své straně a jejímu programu loajální, nebyl týmovým členem a aby toho nebylo málo, tak ODS začal poškozovat svými skandálními výroky. Zřejmě Klaus ml. předpokládal, že se mu podaří Fialu z ODS vyštípat a zmocnit se strany, kterou přece taťka zakládal u nich doma v kuchyni.

Od kultivované a vzdělané středoškolské kantorky bych přece jen čekala jiné postoje...

+3/−2
21.3.2019 9:37

J17i35ř72í 12M83a36c17h59á64l87e57k 7434297128682

Totality vznikaly spíše tak, že se začaly relativizovat dosud uznávané hodnoty. Lež se prohlásila za názor. Extrémní postoj se považoval za něco originálního. Akcentovalo se jednoduché řešení složitých problémů. Osoby veřejně projevující se v médiích bez výčitek publikovaly lži a dezinterpretace. Třeba že senátor Czernin nedávno řekl, že voliči Zemana jsou třetí cenová skupina. Jasně, že neřekl, ale kdo by se obtěžoval ověřovat pravdivost informací a zdrojů?

+1/0
21.3.2019 19:56
Foto

J54a65n 27H95o47r22n15í14k 6443977195157

No, dobře. A kde jste teď vy?

0/−1
19.3.2019 21:37

T57o62m66á30š 55T68r24u67s81i69n82a 6339963386702

Fajn si přečíst jak to bylo s ODS prima. Vy jste snad i přesvědčen, že Lajos Bács a Radjiv Sinha byli jediní oddaní sponzoři ODS.

+4/−1
19.3.2019 20:31
Foto

J88a16r25o19m35í26r 19P56e72t40ř61í82k 6264121309388

Mám obavy, že Fialovo vedení ODS nemá s tradiční politikou ODS nic společného.

Sice zmizeli nejhorší kmotři, ale to si myslím, že není zásluha Petra Fialy, ale toho, že ODS už druhé volební období není ve vládě a navíc jsou vyšachovaní z vedení Prahy a dalších velkých měst.

Ale, nevím, zda Fialovův volební program Antibabiš, rusofobie a boj za zájmy církví, je vůbec nějakým volebním programem.

Za mne karma R^

+33/−3
19.3.2019 19:06

O13n74d31ř59e95j 96Č66e11c73h 6143432853838

Své ideály zrazoval především sám V. Klaus ml., protože byl ve straně, se kterou neměl vůbec nic společného. Pokud někdo nesouhlasí, může mi jmenovat co měli společného?

+7/−10
19.3.2019 18:02

D81a93n 97R18o51z25s97í28v88a83l 3880472160934

Zasloužená karma a zároveň i gratulace k ní. R^

+16/−7
19.3.2019 16:46

J89i93ř85í 97C65a61j41t79h58a74m77l 9733917490232

ANTIKARMA!! Strašné, jak hluboko může za ta léta člověk klesnout. Od celkem sympatického (viz dokument "Kde jsi byl, když hřmělo?" až k této PARODII !!!

+16/−23
19.3.2019 16:35

D44a30n 81R33o71z89s46í62v73a73l 3850322190244

Boží ODS mlýny také melou pomalu ale jistě, takže v klidu.

+9/−2
19.3.2019 13:56

J90i42ř22í 88O12l75i17v87í16k 7765348521

Pane Jakle, když jste zakládali ODS, tak to byla proevropská a prozápadní strana (díky tomu byla ve své době velioce úspěšná), která přivedla tuto zemi do NATO. Asi jste své názory změnil, když jste kandidoval za SPD , která je proti EU a proti NATO. Takže o konsistenci vašich názorů lze s úspěchem pochybovat.

+31/−16
19.3.2019 13:52

P12e45t33r 40Č76e33j57k15a 7536625169232

Uvědomujete si ale, že EU v době našeho vstupu a EU dnes jsou velmi odlišné organizace? Takže být pro vstup do TEHDEJŠÍ EU a nesouhlasit s DNEŠNÍ EU vůbec není v rozporu....

+38/−8
19.3.2019 14:20
Foto

M44a13r52i40e 22J33a79n38d31o65v66á 8421643845886

A jak to máte s NATO?

+3/−9
19.3.2019 15:36

P72e15t55r 24Č14e98j28k87a 7116395429952

1.) za současné situace neříkám, že je pro ČR řešením odejít z EU.... to však neznamená, že souhlasím se směrem, kterým se EU vydala. Setrvávám stále v názoru, že EU se rozrostla příliš a zároveň si ukousla příliš velký krajíc - a poněkud se "dusí". Jinak řečeno - je v ní příliš mnoho zemí s až neskutečně velkými rozdíly (jiné starosti a zájmy bude mít Lucembursko a jiné starosti a zájmy bude mít Rumunsko či Bulharsko) a navíc se snaží řešit příliš mnoho politických oblastí, které vztahy zemí uvnitř EU spíš komplikují, než sjednocují. A protože za současné situace je asi nesmysl členské země "vylučovat", tak jediným řešením je, ubírat na pravomocích EU ve prospěch členských zemí. Jinak řečeno - EU má smysl tehdy, pokud se jsou VŠECHNY země společné unie schopny dohodnout na jednotném postoji.... pokud se nejsou schopny dohodnout, zřejmě bude lepší, když to EU nechá na státech samotných.

2.) S NATO problém nemám, ale mělo by se buď vyřešit dodržování závazků - viz dnešní pokrytecké pobouření Němců - podíl výdajů na obranu by byl německou vnitropolitickou záležitostí jen tehdy, pokud by nebylo v NATO. A tady máme taky máslo na hlavě - byť my aspoň projevili vůli to napravit, Němci říkají že 2% dávat prostě nebudou ani výhledově.

Aby bylo jasno, já jsem člověk, který je prozápadně zaměřený, ale (a teď přijde ten háček) směrem k západu 90. a 00. let. To je ten zásadní háček víte.... osobně považuju za neuvěřitelné, jak se svět změnil za tak relativně krátkou dobu a za mě směrem k horšímu v tom, že lidé si nechávají nasazovat náhubky - vadí mi ta myšlenka "práva být neurážen", která může vést k jedinému výsledku - totalitě. Mám rád britský břitký humor - Jeremy Clarkson v Top Gearu, Hale&Pace, Jistě pane ministře, Malá Velká Británie.... či něco jako u nás byla Česká soda. V dnešní době - nemyslitelné. Dneska by byl pranýřován pravděpodobně i Šimek s Bubílkovou - a pamatuju ještě časy, kdy je ČT dávala v prime-timu na sobotní večery!

+11/0
19.3.2019 22:43
Foto

M61a73r14i69e 38J35a97n54d98o32v76á 8751813965946

Já s vámi naprosto souhlasím, ve všem. Přesto myslím, že opustit EU řešením není.

+1/0
20.3.2019 8:22

J31i46ř77í 89O74l91i43v83í98k 7975478121

Můžu s ní nesouhlasit a snažit se o její změnu, ale obrátit se o 180° a vzhlížet k Putinovi, to mi připadá přitažené za vlasy. A určitě to nekonvenuje k původním ideám ODS.

+8/−7
19.3.2019 16:25

D24a25n 25R51o11z78s36í27v63a26l 3940382160664

R^

0/−1
19.3.2019 16:45

J40o89s50e38f 78P42r17o13c96h50á33z48k66a 3130285894155

Dle mých zkušeností z kolektivního sportu je třeba mít také kolektivního ducha a dostatečnou míru loajality, kázně a zodpovědnosti. Jinak dobrého výsledku nelze dosáhnout. Klaus mladší toto vše postrádá, hraje jen na své triko, navíc je to spíš populista a exibionista a svými názory je bližší SPD a komunistům. Já bych ho ze "svého" týmu vyhodil daleko dříve.

+15/−5
19.3.2019 13:32

J70i89ř32í 82P38ř82i80b75y96l 7546785418145

Pokud bych byl v ODS, tak mne by nevyloučili, protože Vás bych určitě nevolil.

0/−5
19.3.2019 13:22

V50l48a83s18t61i53m43i70l 28K14r94a21u28s 3733284614213

Pan Jakl cudně pomlčel o tom, že do senátu kandidoval za Okamurovu SPD. Nedovedu si představit, že v době, kdy stál na čele ODS Václav Klaus starší, by některý z poslanců ODS veřejně mluvil o tom, že ve volbách nepodpoří ODS ale někoho jiného. :-)

+32/−6
19.3.2019 12:30

J33i98ř73í 21K33u47č83e82r11a 5168681624816

Jo jo, třeba kdyby Kočárník vykřikoval: "Volte Míru Sládka", to by byl starej Klaus bez sebe.

+6/0
19.3.2019 13:05

K86a38r71e91l 10S83t64r58ž51a74n55o43v52s84k37ý 1708205195

Václav Klaus samozřejmě pana Jakla podpořit mohl, tak jako ho mohl podpořit kdokoli jiný. Problém je v tom, že Václav Klaus byl členem nějaké politické strany a členové takové strany mívají společný cíl, kterým je uskutečnění společných vizí. Ty se u každého trochu liší, stejně jako se liší cesta, kterou se tam chtějí dostat. Tohle se musí vyřešit v rámci strany a někdo nebo všichni musí nějak ustoupit. To ale Václav Klaus nedělal, jel jedno sólo za druhým. Logicky ho pak ze strany vyhodí, protože on žádnou stranu nepotřebuje.

+26/−3
19.3.2019 12:24

I62v23a84n 31M78a66r91e26k 6104108342

Karma. R^ [>-]

+7/−5
19.3.2019 12:20

J60o46s73e18f 45H26a66v49r35á73n43e96k 9621801344

Naprostý souhlas ODS zradila sama sebe!

+20/−12
19.3.2019 11:53

J27i76ř80í 61K55ý21r90a 6965168480967

Už se perou..............

+1/0
19.3.2019 11:50

P65a58v14e98l 82M82a64t33o90u37š81e35k 4168670704

Nebuďte zbytečně samolibý. Nepodpořil kandidáta své strany a je jedno jestli jste na druhé straně byl vy, nebo by tam kandidoval cvičený šimpanz....

+21/−8
19.3.2019 11:46
Foto

M31a83r45i28e 26J31a49n54d49o25v45á 8481533235686

Pokud jste jedním ze tří důvodů, tak nejste jediný důvod.:-/ I když byste se asi rád pro rodinu Klausových obětoval.:-)

+6/−7
19.3.2019 11:45
Foto

T49o66m68á48š 60V17o45d35v89á60ř41k39a 3893951447504

Pokud jsem poslouchal důvody předsedy ODS pana Fialy k vyloučení pana Klause, tak jste byl jen malým kamínkem do mozaiky.

Podstata vyloučení pana Klause z ODS je to, že on táhl tu káru přesně opačným směrem. Každý normální předseda se musí k podobnému jedinci takto postavit, jinak je brán za hlupáka a slabocha.

+40/−13
19.3.2019 11:12

P73e92t83r 89V17e60s87e31l74ý 3251134634839

Takže v ODS vlastně proběhla nebo probíhá „normalizace“?

+25/−7
19.3.2019 11:50

K47a44r20e20l 31S87t24r66ž67a17n62o84v57s55k66ý 1838915585

Ta probíhá v každé straně. Strany vznikají proto, aby lidi mající stejné nebo podobné názory byli víc slyšet, než kdyby zůstali jednotlivci. V žádné politické straně nemůže být člověk, který ostatní nepodporuje a ještě říká opak toho, co říkají ostatní.

+7/−3
19.3.2019 12:25

P58e14t73r 70V54e69s32e61l87ý 3781474724449

Předpokládám, že kdyby neříkal to, co si volič ODS, nikoliv placený politik z vedení ODS, myslí, tak by asi nezískal tolik preferenčních hlasů...... více než samotný předseda strany ;-D

+9/−2
19.3.2019 12:59
Foto

J14i80ř51í 51K25r31á28t68k17ý 3300832154

Preferenční hlasy se získávakjí za známé jméno, drtivá většina těch, co ho kroužkovala, jeho názory ani neznala, ale znala jeho jméno a to stačí.. Navíc známé jméno ve spodní části kandidátky láká ke kroužkování na rozdíl od předsedy strany na prvním místě, který to má tak nějak jistý. To je ověřený statistický fakt.

+6/−8
19.3.2019 13:38

P85e31t14r 58V15e30s47e82l66ý 3541584204759

A kde bych ten odkaz na ten "ověřený statistický fakt" našel? Nebo je to ze stejné kategorie jako "všichni vědí"?

+7/0
19.3.2019 13:42
Foto

J89i50ř86í 69K10r45á28t94k72ý 3580132164

Ne, jen ujasnění si směřování jedné strany z mnoha mezi jejími členy. Normalizace byla za socialismu, když tu vládla KSČ a nebyla jiná volba, dnes můžete volit jinou stranu, když se vám směřování jedné nelíbí.

+7/−1
19.3.2019 12:30

P13e50t62r 72V89e50s83e88l64ý 3671474284139

Takže „ujasnění si směřování“ je nový, politicky korektní (u ODS nepřekvapivé) výraz pro odstranění, pro vedení, nepohodlného člena? ;-D

+7/−2
19.3.2019 12:52

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz