Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Pochopte, kdyby takový fanoušek Sparty začal najednou chválit nějakého hráče Baníku, chodil s baníkovci do hospody a vůbec vedl takové velezrádné řeči, tak by dostal dokonce po hubě;-) Zde to vyřešili korektně.

17 3
možnosti
MZ

Řekl bych, že to nebylo kvůli Vám. Zas tak důležitě bych Vaši osobu neviděl, stejně tak jako oba pány Klause. Myslím, že ukázali už dost svými sebestřednými a podivnými názory, které nic neřeší jen kritizují. Vy máte svoje názory, Kupka zase svoje..

8 3
možnosti
JB

J13i64r78i 46B97o72r

19. 3. 2019 10:37

Já,já,já,jenom já.:-)

5 8
možnosti
PV

P42e16t85r 87V10e42s39e12l32ý

19. 3. 2019 10:29

A co když proti straně nejde Klaus ml., ale Fiala a jeho úderka (něco jako Topolánkovo rozkročení v.2)? To se ale ODS dozví až při nejbližších volbách, kdy už pro ni může být i hodně pozdě......

14 5
možnosti
Foto

Já si také na výsledky rád počkám na rozdíl od Vás si myslím,že pročištění ODS od okamurovské špíny prospělo.Nějak jsem si nevšiml,že by podpora veledůležitého Klause juniora pomohla SP...D v senátních volbách důležitému "zachránci vlasti" jménem Jakl....

2 10
možnosti
MB

Já mám za to, že senátní volby jsou ve svém principu o osobnostech a ne o stranách.

Volí se přece konkrétní osobnosti, nikoli strany. Strany mohou některé kandidáty nějakým způsobem podporovat.. ale kandidovat tam mohou i zcela nezávislé osoby.

Takže já bych to také neviděl tak úzkoprse stranicky.

6 1
možnosti
ZJ

Ale ty osobnosti by měli mít nějaké jasné názory. S podporou pravicové strany by měl kandidovat pravičák. Bez ohledů na tituly, či herecké obsazování v seriálech.

Pan profesor Fiala je tvrdý pravičák, ale pouze z hlediska jeho Alma mater.

3 0
možnosti
MV

Očekával jsem od ODS takové rozhodnutí, protože vyloučení Klause mladšího z partaje (pro jeho "rebelii") je rozhodnutí správné.

12 8
možnosti
Foto

Tak pravicový přístup...?To je dnes vychvalovaní Ruska,scvalování anexe Krymu,boj na straně Madura proti "americkému imperialismu" a vyřvávání pro vystoupení naší vlasti z EU...?Tak to jsou dnes "konzervativní pravičáci" rudí komunisté od Filipa či ti hnědí od Okamury.S těmi si totiž názorově notujete nejvíc.Podpora juniora Vám vůbec nepomohla,v barvách SPD jste dostal pořádný výprask....;-D

17 13
možnosti
PV

P30e75t96r 56V44e22s82e29l79ý

19. 3. 2019 10:33

Uložte si, co jste teď napsal a vzpomeňte si na to tak za 10-15 let......

7 1
možnosti
Foto

Berte to z té lepší stránky: pro ODS máte zřejmě zhruba takovou váhu, jako vstup vojsk Varšavské smlouvy r. 1968. Rozdíl je jen v tom, že tehdy KSČ vylučovala za nesouhlas (se vstupem), dnes ODS vylučuje za souhlas (s Vámi).

11 4
možnosti
VS

Šikovná. Počítám, že přesně tohle chtěl autor slyšet.

0 0
možnosti
AC

Pane Jakle, co jsem z Vašich článků, přednášek a diskusí pochopil, tak máte rád ''chlapský'' přístup. Václav Klaus ml. byl ''pochlapsku'' vyhozen. Nebylo už toho fňukání dost?

7 11
možnosti
Foto

Člověče, vyberte si: buď chlapský přístup - nebo fňukání ;-)

4 2
možnosti
JK

Bylo jasné, že sebestřednému jájínkovi taková nahrávka na sebeprodukci nedá. Přitom je zřejmé, aspoň pro mě, že pokud by šlo o podporu jakéhokoliv cizostraníka i bez pohnuté minulosti, byl by to jen další střípek k vyloučení. Člen strany a dokonce poslanec za tu stranu má vnitřně souznít s tím co strana hlásá, pokud tomu tak není má sám uznat, že v takové straně nemá co dělat, pokud to neuzná a i přes varování nadále hlásá názorový opak, pak je vyloučen. Úmyslné dávání vlastních gólů prostě nemůže žádný tým tolerovat a je celkem jedno, kdo a proč takové rebelii z obecenstva tleská.

20 9
možnosti
  • Počet článků 446
  • Celková karma 36,12
  • Průměrná čtenost 4053x
Novinář, muzikant, politický analytik a pivovarnický expert. 

Seznam rubrik