Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podobně asi funguje reinkarnace.

Werich: "... a já jsem byla kráva! Zlý kulak mě udojil k smrti, ale já jsem mu s posledním litrem mlíka ve vemeni utekla do JZD..."

1 0
možnosti
Foto

Vy se tak cítit nebudete. Zapomněl jste na skupinu lidí, dost početnou, kteří nikdy nevnímají, čím vlastně jsou nebo si skutečnost nepřipouštějí.

1 1
možnosti

Je to o ničem, ale Trčálek to použil jako námět a to se nasmějete. Doporučuji.

2 4
možnosti

Cituji autora: „Svoboda pro mne znamená .... Možnost jít za svou vlastní spokojeností a pohodou."

0 1
možnosti

Duševně choří potřebují péči. Tu neposkytují plastičtí chirurgové - pokud se nejedná o šarlatány.

0 0
možnosti
Foto

Ale aspoň potěšilo, protože když čtu nějakou podobnou poudačku, mám radost z toho, že je někdo ještě hloupější. než já. ;-D

2 1
možnosti
Foto

Je to nadsázka, která některé lidi pohoršila, ale něco na ní je. Prý se už vyskytly případy, kdy si někdo nechal přešít pohlaví, po čase si to ale rozmyslel a nechal se přešít nazpátek.

7 0
možnosti

:-) myslíte, že kráva zůstane krávou ať se děje co se děje ?? ... ve Vašem podání se tomu dá i věřit

0 1
možnosti

:-)Karma, výborná nadsázka!R^R^R^

14 2
možnosti
  • Počet článků 442
  • Celková karma 36,00
  • Průměrná čtenost 4089x
Novinář, muzikant, politický analytik a pivovarnický expert. 

Seznam rubrik