Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Tto tema se probira ve svete uz dobre 50 let. A jedine minus opravdovi odbornici vyslovili pro kravy. Maji zpocatku problemy s dobou dojeni.

0 0
možnosti
Foto

Ty kravičky nemají problémy jenom s časem dojení, ale třeba i krmení. Ale to se netýká toliko domácího skotu, že. Ba ani jenom jejich ošetřovatelů;-)

1 0
možnosti

Jenom úplný trouba nechápe, že v tzv "letním čase" je skutečně více času na venkovní aktivity, protože s časem nástupu do zaměstnání se n i c neděje. Pak je jasné, že v "letním" čase se mohu z dlouhé cyklotúry vracet ještě za světla, nebo mohu hrát tenis na venkovních kurtech ještě do 20:30. Pokud jste vy (nebo ten váš slavný IVK:-P) schopni zajistit, aby se s příchodem léta posunul nástup do zaměstnání o hodinu vzad, nemám nic proti tomu, aby zůstal trvale náš starý dobrý středoevropský čas. O tom to je.:-)

11 0
možnosti
Foto

S časem nástupu do zaměstnání se sice nic neděje, ale pouze zdánlivě. Ve skutečnosti začínáme pracovat o hodinu dříve. Vím, o čem mluvím: denní službu jsem začínal v 6 hodin SEČ, v době letního času tedy v 5 hodin SEČ. Jelikož jsem dojížděl, musel jsem vstávat ve 4 hodiny, to je v době letního času ve 3 hodiny SEČ. Vstávat ve tři ráno a nebýt už po osmi hodinách "na šrot", to se mi nedařilo - a to byly služby 12hodinové (+ dojíždění zpět domů). Pak mi bylo úplně jedno, že se stmívá kolem 22. hodiny, spíše bych uvítal, kdyby byla tou dobou tma, abych nechodil spát za světla. --- Podle mého názoru je nejlepší ponechat SEČ celoročně a podřídit se mu.

7 1
možnosti
JP

Jak já s vámi souhlasím, střídání času

celá léta z duše nesnáším:-/.

2 2
možnosti

Ale ten Jaklův výtvor není o střídání času, ale o trvalém (ne)zavedení času "letního".:-)

1 0
možnosti
Foto

Plně souhlasím a děkuji. Je nutné rok co rok tímto způsobem připomínat tu děsivou obludnost jakou "letní" čas bezpochyby je - a je tomu tak z principu, který jste brilantně popsal. A z principu jsem také proti podobným zásahům do přirozeného řádu. Jediné smysluplné řešení podle mého soudu je celoročně ponechat v ČR středoevropský čas. Je šokující, jaký je s tak banální věcí problém. --- Jenom připomenu, že v Egyptě, kde se kvůli geografické poloze země v létě stmívá kolem 19. hodiny, přestali s tzv. letním časem "blbnout" po roce 2014. Od té doby ho nemají - a Sfinga slzy neroní.

7 6
možnosti
Foto

Blbnutí letní/zimní čas nepošoupne sluníčkem.A již naši předkové říkávali: ,,je poledne božího času";-)

2 0
možnosti
IV

Moc nechápu, co mají politici za divnou výmluvu, že se nedá zrušit střídání času (a zjednodušit to tak) kvůli kovidu.;-D

1 0
možnosti
Foto

Brusel holt nerozhodl. Kvůli kovidu;-)

0 0
možnosti
KL

Možná by zachování středoevropského času pomohlo to, kdybychom tomu "letnímu" začali říkat "východní". Myslím, že pak by volání po jeho zavedení ustalo, protože každý, kdo by jej prosazoval, by byl okamžitě pokládán za rusofila a putinova agenta (přestože ten používá čas "moskevský") :-).

Možná by však naopak někteří lidé volali po čase "západním". K jejich smůle však žádný takový neexistuje. Respektive ten, který by jím z logiky věci měl být, se nazývá "světový" (dříve "Greenwichský").

13 1
možnosti

Uf, to byl ale dlouhej článek;-D Jinak osobně mi to vůbec nevadí, naopak, líbí se mi, že večer je světlo déle.

11 0
možnosti
Foto

Letní čas mám také raději. Brusel si tímhle znovu dokázal své schopnosti.

3 0
možnosti
Foto

Hmm, celý svět řeší daleko větší prů...švih, ale IVK řeší takovou banalitu, jakou je změna času, která tady je už x- desítek let a všichni si měli dost času na to zvyknout ...

2 6
možnosti
TB

já tedy nevím, ale pro je nejlepší ten středoevropský čas, vyrostl jsem na něm a přechod na jiný mi dělá dost potíže

5 1
možnosti
ZJ

Marxisti poroučeli vetru a dešti.

Neimarxisté ohnou i sluneční paprsky. A třeba nás i víc opálí a budeme více tmaví. A na světě bude ráj.

A Vy, v IVK máte pořád nějaké připomínky. Otepluje se, 29.8.2021 bude tepleji, než bylo fčera.

0 1
možnosti
  • Počet článků 446
  • Celková karma 36,17
  • Průměrná čtenost 4053x
Novinář, muzikant, politický analytik a pivovarnický expert. 

Seznam rubrik