Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Máte to na 99,9% R^ ... ale s tim nalepkovanim tu začal guru z vašeho ústavu takže za umělecký dojem minus 0,1%. Ale ostatně co je taky na 100 - nejsme přeci žádní bolševici.!!:-) Ale tak snad jedinne když podlehneme nějakému svudnemu a rozhodně tentokrat nekomunistickemu ideálu tak snad jen stoprocentní pravdolaskari nebo treba zavislaci se strikackou? V Hop, hop, hop !!R^

0 0
možnosti
VB

Pěkně napsané. Odkazuju na svůj blog: rakouští advokáti dali k ústavnímu soudu asi 6 kauz - proti diskriminaci neočkovaných apod. Zároveň se budou soudit proti povinnému očkování, a to nejen z právního pohledu (ústava zaručuje nedotknutelnost člověka, povinné uvážení všech možných alternativ řešení ochrany před infekcí), ale i z vědeckého či medicínského. Nové poznatky vědců a lékařů: vakcíny proti covidu nejsou jedinou cestou, jsou jen jednou možnou cestou, ale existuje i selhávání vakcín a existují jiné možnosti řešení situace, např. testování.

4 4
možnosti
Foto

S laskavým svolením použiji Vaši terminologii:

Já to vidím jako boj antivaxerů proti vaxerům. Aneb lidí, u nichž převažuje iracionální postoj a emoce vůči lidem, kteří uvažují racionálně.

Např. jsem nezaznamenal, že by očkovaní vyšli do ulic s plakáty a poutači, kde požadují absolutní proočkování všeho živého.

A nakonec šéf IVK se sám osobně projevil jako ten iracionálně myslící (?).

Rv

9 5
možnosti
Foto

Pan Kindl patrně nějakou demonstraci očkovaných zaznamenal. Jistě nás o ní zpravíte.

5 2
možnosti
MP

Vzkaz pro vás a vašeho šéfa. Normální se nechají očkovat !

5 6
možnosti
Foto

Jenže - je on normální? ;-D

2 1
možnosti
AM

To je teda blábol. Ale chápu to, koho chleba jíš, toho musíš podporovat (odpírače Klause).Rv

9 9
možnosti
MK

Autore přesně jste vystihl i mé pocity a napsal jste je lépe, než bych při nejlepší vůli dovedl.

Sám jsem po zralé úvaze očkován. Vážil jsem všechna pro i proti a varianta očkovat zvítězila. Bylo to však velmi těsné vítězství šťastným gólem v poslední minutě nastavení. A právě proto respektuji rozhodnutí těch, u kterých převážila varianta proti.

A světe div se, našlo se dost lidí, kteří tento můj respekt kritizují a velí mi nenávidět své oponenty. I zde na blogu v diskusích. Rozhodně neplánuji podlehnout těmto hlasům. A až zde rozpoutají občanskou válku, chci stát na straně neočkovaných.

S mínusy od vaxerů samozřejmě počítám.

14 0
možnosti
KT

Vidím to velmi podobně.

10 0
možnosti
Foto

To jsou pořád nějaké antagonismy, jimž každý dává svou vlastní obsahovou náplň: Zeman x antizeman, Babiš x antibabiš, vaxer x antivaxer, .......

Mně se tohle nelíbí, já se už nesnažím o vyjsnění obsahu slov a proto mám jiné antagonismy:

rozumný x nerozumný, chytrý x hloupý a pod. Zatím jsem si s tím vystačil.

4 0
možnosti
Foto

Nakonec je to zase jen normální třídní boj. Tedy boj těch s méně třídami proti těm s více třídami. :-)

1 0
možnosti
JK

Další kňučení o tom, jak nikdo nemá rád bacilonosiče.

Mezi ty nenormálním si pane autore, prosím, neopomeňte přidat prezidenta Zemana, cituji: “Všichni politici se bojí říci, že JEDINÝM řešením je povinné očkování, protože by ztratili hlasy. Já si to mohu dovolit, protože já už po deseti letech končím ve funkci prezidenta.”[1]

https://twitter.com/PREZIDENTmluvci/status/1465272678051454984

4 9
možnosti
MK

Zatím nemá odkroucených ani devět let. A v jeho situaci počítat s celými deseti léty je poněkud odvážné.

1 0
možnosti
  • Počet článků 443
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 4080x
Novinář, muzikant, politický analytik a pivovarnický expert. 

Seznam rubrik