Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i75c81h95a84l 34P75a39u42l39í37č41e72k 2243225635615

Řekl bych, že takto by to v realitě nefungovalo. Ono je skutečně špatně, pokud máte rozlišnou kvalitu téhož výrobku, takže řešením by bylo vytvořit dvě různé značky piva a odlišit je - např. Hornodolňák a Dolnodolňák, přičemž by se lišily recepturou. A Dolnodolňák by byl jako kvalitnější lehce dražší, třeba o korunu. Každá vesnice by měla své pivo podle své chuti, kvalitnější by bylo dražší, a aby někdo nenadával, mohli by nabízet v obou vesnicích obě piva, ať si každý vybere. A je to, vše transparentní...

+6/0
doporučit
2.2.2018 16:51

M12a13r96e85k 80K86u98m53p58r86e84c68h81t 6839107398192

Málokdy s panem Jaklem souhlasím, ale toto je naprosto přesné. Thumb up! Tato pseudokauze má sloužit jen k odvrácení pozornosti od skutečných problémů.

+3/0
doporučit
2.2.2018 15:55

J66a84n 62H13a22j45e54k 9781818542554

Tady jste pane Jakle narazil :). V práci tomu říkáme pohled odborníka, co dlouho (nikdy) nebyl v terénu. Chápu váš argument, že to výrobce dělá v dobré víře a může se najít takový, který to tak opravdu dělá. Vaří-li však pivovar pivo Jakláka desítku, jeho největším zájmem je, aby chutnal za všech okolností a všude stejně a dobře. Jak píše pan Paulíček, pivovar může udělat Jaklák Hornolhoťák a to může být speciál právě pro Horní Lhotu, ale v žádném případě to nesmí být stará dobrá desítka. Ač to rozhodnutí může(?) být myšleno sebelépe, lidé si mohou říct, pivovar z nás dělá blbce a obrátí se k jiné značce. Není nic jednoduššího, než si založit vlastní pivovar a zkusit to.

Ale, pokud jsem to dobře pochopil, nás se týká zřejmě jiný problém. Tím je identické balení čokolády s jiným složením drahých kakaových bobů, identické tričko s rozdílnou gramáží bavlny, identický prací prášek s jinou účinností, identický jogurt s jiným poměrem smetany... pro západní a východní trhy v přepočtu za stejné, nebo i vyšší ceny. Zde si výrobce jistě nedělal průzkum trhu, jak a co zákazníkům vyhovuje, či chutná, ale je zde sledován pouze jeden jasný cíl. A myslím si, že toto rozhodně v pořádku není Rv

+2/0
doporučit
3.2.2018 10:12

V25l71a89d11i75m53í17r 32H22r25u56b87ý 4967363134509

Měl byste pravdu, kdyby......

- kdyby se jednalo je o chuť a ne nutriční hodnotu

- kdyby ti Horňáci opravdu chtěli méně hořké pivo

- kdyby bylo pivo jediným nápojem.

Ale to Vy dobře víte. Jenže prezidenti a jejich mluvčí (oficiální či neoficiální) ví všechno jinak a nejlíp. Jak všichni vědí.

+2/−1
doporučit
2.2.2018 16:53

J74o98s33e72f 52S78l68a12v76í19č81e30k 4573516706193

Skutečně nevím jestli jsem levice nebo ne, ale toto neberu. Pokud náš "Rum" se nesmí jmenovat "Rum" protože není z cukrové třtiny, pokud "Pomazánkové máslo" se nesmí jmenovat "Pomazánkové máslo" protože obsahuje olejové produkty, nevím proč by se mohl "Lunchemeat" jmenovat "Lunchemeat" když má jiné složení.

+1/0
doporučit
2.2.2018 15:48

M96i96r76o15s78l61a56v 65C36e21s41t81r 7632440860133

R^To levice nepobere.

+1/0
doporučit
2.2.2018 15:31

M87a72r12t10i22n 52N78á16p88r69a53v34n82í97k 1352244475511

Zásadní je tvrzení, že někde jsou spokojení. Pokud míru spokojenosti měříte podle prodané produkce, tak si myslím, že je to jenom účelový výklad. Další věc je předpoklad, že vyšší cena bude znamenat menší odbyt a tím i menší zisky. Tak tohle myšlení je podle mě naprosto zhoubné a v ČR velice rozšířené, ukazuje mimo jiné na nízké sebevědomí a neschopnost. V neposlední řadě je to podvod na zákazníkovi, když výrobce prodává jeden produkt v různé kvalitě, vím, v ČR velice oblíbený podvod, ale proč ho někdo ještě veřejně podporuje asi nikdy nepochopím.

0/−1
doporučit
2.2.2018 16:01
Foto

D19a44l79i46b23o63r 67B51a18r18t90o64š 5234130167819

umělý jen vyloženě vysněný hypotetický příklad.........ale silně manipulativní.....

0/−2
doporučit
2.2.2018 16:50



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.